تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عربستانی‌ها همیشه مقابل فوتبال ایران خطرناک هستند
رضایی: مصدومیت بازیکنان ما خنده‌دار است
مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هرچه در توان داریم باید برای شکست الفتح به نمایش بگذاریم البته این روزها واقعا مصدومیت بازیکنان ما خنده‌دار است.

غلامرضا رضایی درباره بازی مقابل الفتح عربستان اظهار داشت: پس از تساوی در بازی اول بدون شک ما باید در بازی دوم قطعا در خانه خودمان به سه امتیاز فکر کنیم. با وجود اینکه همیشه تیم‌های عربستانی وقتی با تیم‌های ایرانی بازی دارند حتی از جان مایه می‌گذارند و انگیزه‌هایشان 10 برابر می‌شود به همین دلیل این تیم‌ها همیشه خطرناک هستند.

وی افزود: شناخت خوبی از الفتح داریم بازی‌های این تیم را خوب آنالیز کردیم و آماده هستیم در اهواز با هوادارانمان جشن پیروزی در دومین بازی لیگ قهرمانان را بگیریم. به نظرم با یک برد در لیگ قهرمانان و با توجه به اینکه تمرینات بسیار خوبی داشته‌ایم انگیزه‌ و تمرکزمان برای آینده خیلی بیشتر و بهتر خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: هواداران اهوازی بدانند ما فردا بازی باشگاهی‌ نداریم و بازی ما ملی است پس برای سه امتیاز مقابل الفتح باید خیلی به ما کمک کنند مثل 2 بازی در جام حذفی و لیگ برتر مقابل پرسپولیس. همه می‌دانند کار ما سخت است اما با حضور هواداران همیشه از سختی‌ها کاسته می‌شود.

مهاجم فولاد درباره مصدومیت بازیکنان این تیم نیز گفت: متاسفانه چند بازیکن ما با بدشانسی دچار مصدومیت شدند. ما در همین چند روزه بدرلو را هم از دست دادیم از طرفی دیگر آرش افشین را هم از دست داده‌ایم که اینها می توانستند به ما کمک کنند باور نمی‌کنید اما افشین در یک صحنه خنده‌دار مصدوم شد و من مطمئن هستم که این قسمت بود و آرش خیلی زود برای کمک به فولاد برمی‌گردد. افشین با توجه به پتانسیلی که دارد می‌توانست در بازی‌های آینده به فولاد کمک‌های زیادی کند.

وی افزود: خداراشکر بازیکنان جوان و خوبی داریم. نداشتن مصدومان نگران‌کننده است اما همه یک‌دل هستیم تا در خانه خود قبل از شروع سال جدید به هواداران خوبمان هدیه دهیم پس هواداران فردا ما را تنها نگذارند چون نتیجه‌ای که می‌گیریم به نظرم برای سربلندی فوتبال ایران است.

رضایی درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس نیز گفت: پس از قراری که با مسئولان وقت باشگاه گذاشتیم خیلی دوستانه و با احترام بدون اینکه مصاحبه و جاروجنجال کنم از پرسپولیس جدا شدم چون نمی‌خواستم این تیم به خاطر من دچار مشکل شود الان هم دوست دارم بدون مصاحبه و حرف و حدیث مسئولان باشگاه به فکر پرداختی‌های من باشند تا ان‌شاءالله بتوانیم در آرامش و بدون جاروجنجال مسائل مالی‌ام را با باشگاه حل کنم. دوست ندارم که بگویم چقدر طلب دارم و یا چه مشکلاتی مالی بین ما است اما خیلی دوست دارم که همه‌چیز در آرامش حل شود تا ان‌شاءالله من هم ضرر نکنم. امیدوارم آقای پروین که خودش از جنس فوتبال است دستوری برای رسیدگی به مسائل من و مالی باشگاه بدهد.

رضایی در پایان خطاب به هواداران فولاد خوزستان نیز گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و من می‌توانم بگویم مدعی صعود از گروه خودمان در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. فقط باید این هواداران در این روزهای حساس خوزستان ما را حمایت کنند. ما هیچ حریفی را نباید دست کم بگیریم چون تیمی که به لیگ قهرمانان آمده قطعا تلاش زیادی کرده تا به این خواسته برسد. پس باید همیشه روی حمایت هواداران حساب کنیم و آنها هم بدانند بدون آنها قطعا در بازی‌ها دچار مشکل خواهیم شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار