تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۹۰۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اهواز خبر داد :
اختصاص 3 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در اهواز
فرماندار اهواز از اختصاص 3 هزار کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: در صورت نیاز امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

عبدالعزیز فدعمی در دومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان که در محل استانداری خوزستان تشکیل شد، اظهار داشت: در نوروز سال‌جاری بیش از 300 مدرسه در شهر اهواز برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این 300 مدرسه بیش از 3 هزار کلاس درس دارند که در صورت لزوم می‌توان تعداد این کلاس‌ةای درس و مدارس را افزایش داد و آمادگی کاملی در این زمینه وجود دارد.

فدعمی با اشاره به شرایط موجود در این مکان‌های در نظر گرفته شده برای اسکان مهمانان نوروزی تاکید کرد: این فضاهای در نظر گرفته شده بر اساس نوع تجهیزات استفاده شده و خدمات ارائه شده در این فضاها درجه بندی شده‌اند.

فرماندار اهواز با اشاره به خدمات ارائه شده در بخش بهداشتی در شهرستان اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی خوزستان در ارائه خدمات بهداشتی و نظارت بر عرضه محصولات خوراکی در اهواز نظارت جدی دارد و به این دلیل می‌کوشیم تا این خدمات ارتقا یابد.

فدعمی از خدمات ارائه شده توسط اوقاف خوزستان تقدیر کرد و افزود: اوقاف خوزستان در زمینه همکاری در بقاع اهواز برنامه‌ریزی جامعی ارائه کرده است و به این دلیل مشکل خاصی در این بخش وجود ندارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار