تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۵۹۰۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله شفیعی:
راهیان‌نور مقدس‌ترین برنامه درنظام‌اسلامی‌است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزاری اردوهای راهیان نور مقدس ترین برنامه در نظام اسلامی توصیف کرد.

آیت‌الله سید علی شفیعی امروز اظهار کرد: اردوهای راهیان نور مقدس‌ترین برنامه‌ای است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی اجرا شد.

وی افزود: بنده چندین بار در اردوگاه میثاق آبادان که متعلق به راهیان نور است حضور یافتم و مطالبی را در جمع مسئولان برگزاری این اردوها بیان کردم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر هیچ چیز برای تعالی معنوی و علمی هموطنان در نظام اسلامی به جز راهیان نور وجود نداشته باشد خودش خیلی ارزش دارد.

وی تصریح کرد: بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و شرکت در اردوهای راهیان هم در شناخت و بینش هموطنان اهم از زن و مرد گرفته تا دختر و پسر، تاثیر زیادی دارد و هم در بالا رفتن سطح علم، دانش و معنویت آنها موثر خواهد بود.

پدر شهید سید مرتضی شفیعی در ادامه از مسئولان و دست‌اندرکاران اردوهای راهیان نور خواست هر چه بهتر و بیشتر به این موضوع پرداخته شود تا به هدف‌های مطلوب مدنظر دست یابیم.

وی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان یک پدر شهید چه پیامی برای نسل جوان دارید بیان کرد: خود جوان‌ها بهتر از هر کس دیگر پیام‌های انقلاب اسلامی را درک کرده‌اند.

به گفته آیت‌الله شفیعی، تعلیم و تربیت یکی از مسائل مهمی و بهترین ارمغانی است که برای جوان‌ها در یک کشور وجود دارد زیرا آینده مملکت ما توسط جوانان ساخته خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما باید هر چه بیشتر و بهتر از گذشته به امور جوان‌ها بپردازیم و مسائل و مشکلات آنها را برطرف کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار