تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۵۹۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی الفتح: برای سه امتیاز به اهواز آمده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان گفت: برای کسب سه امتیاز بازی با فولاد به ایران آمده‌ایم.

فتحی الجبال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولادخوزستان اظهار کرد: خوشحالیم که ایران هستیم و از استقبال خوب فولاد هم تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: 4 تیم حاضر در گروه ما در دیدارهای اول‌شان مساوی كرده‌اند و این بازی برای ما بسیار بااهمیت است و به اینجا آمده‌ایم تا امتیاز به دست آوریم. فولاد تیمی قوی‌‌ است و بازی‌های آن‌ها را از نظر فنی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم در دیدار فردا به سه امتیاز بازی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال الفتح عربستان درخصوص ترکیب تیمش برای دیدار فردا بیان کرد: در دیدار فردا از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که به سود تیم ما باشند. تمام بازیکنان‌مان آماده‌اند و برای کسب سه امتیاز آمده‌اند. برای این دیدار مصدوم و محروم هم نداریم و تمام بازیکنان‌مان در اختیار‌مان هستند.

وی درباره شانس صعود تیمش از این گروه عنوان کرد: تمام تیم‌های حاضر در گروه‌مان قوی هستند و شانس صعود هم دارند ولی در نهایت تیمی صعود می‌کند که امتیازات لازم را به دست آورد.

الجبال در پاسخ به این سوال که آیا شکست تیمش در جام حذفی در روحیه این تیم برای دیدار با فولاد تاثیر منفی گذاشته یا خیر؟ گفت: ما آن دیدار را از یاد برده‌ایم و در حال حاضر تمرکزمان روی بازی‌های آسیایی است.

حسین القهوه، هافبک تیم فوتبال الفتح عربستان اظهار کرد: از عربستان به اینجا آمده‌ایم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی مهمی داریم و به نظرم این دیدار سخت است.

وی خاطرنشان‌کرد: بازی‌های فولاد را ندیده‌ام اما امشب قرار است بازی آخر این تیم را آنالیز کنیم.

هافبک تیم فوتبال الفتح عربستان در پاسخ به سوال خبرنگاری که به کدام یک از بازیکنان ایرانی علاقه‌مند هستید؟ گفت: علی کریمی را دوست دارم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
0
0
ایشا الله فولاد قهرمانه
:
:
:
آخرین اخبار