تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۹۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان خبر داد ؛
اجرای برنامه‌های هفته منابع طبیعی در هندیجان
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان از اجرای برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

امین عبادی امروز از کاشت 200 اصله نهال در مسیر جاده هندیجان به دیلم خبر داد و اظهار کرد: همزمان با هفته منابع طبیعی و با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال، نسبت به توسعه فضای سبز در حال اقدام هستیم.

وی با اشاره به انواع نهال‌های کشت شده اضافه کرد: شاه پسند و اکالیپتوس چند نوع نهال دیگر با حضور مسئولان و جمعی از شهروندان در این مسیر ارتباطی کاشته شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان بیان کرد: همچنین در ادامه این اقدامات، 3 هزار اصله نهال نیز به صورت رایگان در مصلی نماز جمعه و بین نمازگزاران و شهروندان توزیع شد.

وی با تقدیر از مشارکت مردم برای حضور در این اقدام همگانی و حمایتی از محیط زیست عنوان کرد: امید می‌رود با نگهداری و مراقبت از محیط زندگی خود در راستای توسعه فضای سبز نقشی موثر ایفا کنیم.

عبادی ادامه داد: توسعه فضای سبز تنها وظیفه یک سازمان نیست و همه نهادها باید دست به دست یکدیگر دهند و این سرمایه را حفظ کرده و گسترش دهند.

وی در ادامه با شعار هفته منابع طبیعی «منابع طبیعی با مردم برای مردم» به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در همین راستا اشاره داشت و افزود: اجرای زنگ سبز در یکی از مدارس شهر به‌صورت نمادین، بازدید دانش آموزان بسیجی از طرح‌های منابع طبیعی، نشست با همیاران طبیعت در محل اداره و حضور کارشناسان اداره در مدارس و کشت نهال در مدارس و پادگان‌های نظامی از جمله این برنامه‌هاست.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هندیجان اضافه کرد: دعوت از پرسنل بازنشسته و بازدید نیروهای هلال احمر از طرح‌های منابع طبیعی، مانور یگان حفاظت و نشست با قضا و مسئولان نیروی انتظامی در سطح استان با شهرستان، تبلیغات محیطی با پیام‌های منابع طبیعی از طریق بنر و پلاکارد در سطح شهر، توزیع نهال بین شوراها و دهیاری‌ها و مردم در محل اداره و سطح شهر و برگزاری مسابقات نقاشی و خطاطی در مقاله نویسی در مدارس از دیگر برنامه‌های این اداره در هفته منابع طبیعی است که تا هفته جاری به اجرا درخواهند آمد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار