تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۹۰۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 150 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای دیدار فولاد و الفتح
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: برای رفت و آمد تماشاگران دیدار فولاد و الفتح، 100 دستگاه مینی بوس و 50 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته ایم.

محمد رستم‌منش اظهارکرد: طی جلسه ای که روز یکشنبه با مخمل‌زاده، مدیرکل امور اجتماعي استانداري داشتیم و همچنین طی نامه خبیر، معاون سياسي و اجتماعی استانداری به شرکت های مناطق نفت خیز جنوب، فولادخوزستان، ملی حفاری، سازمان آب و برق، برق منطقه ای و اتوبوسرانی قرار شد جهت جا به جایی تماشاگران برای بازی فولاد و الفتح وسایط نقلیه در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: اما تاکنون به جز اتوبوسرانی هیچ ارگانی حاضر به همکاری در این زمینه نشده است و این ارگان ها اعلام کردند که هیچ اتوبوس و مینی بوسی ندارند. وظیفه ساختاری اتوبوسرانی جا به جایی مردم است ولی ما برای این بازی هم تمهیداتی را جهت جا به جایی تماشاگران در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز خاطر نشان کرد: ما برای این دیدار 100 دستگاه مینی بوس و 50 دستگاه اتوبوس آماده کرده ایم. به هر حال این یک بازی آسیایی و فراملی است و باید همه در این زمینه کمک کنند، چرا که فولاد آبروی استان است.

وی بیان کرد: ما سه نقطه از شهر را جهت استقرار اتوبوس ها و مینی بوس ها در نظر گرفته ایم. این نقاط شامل میدان بسیج (فلکه ساعت)، میدان چهارشیر و سلمان فارسی شرقی است که از ساعت 13 آماده خدمات رسانی هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار