تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور بیش از 20 هزار تماشاگر خوزستانی
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و الفتح عربستان از سری باشگاه‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که بیش از 20 هزار تماشاگر فولادی در ورزشگاه به چشم می‌خورد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی به مصاف حریف عربستانی خود می‌رفت که به لحاظ امتیاز شماری با این حریف برابر بود.

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه از سوی بلندگوی ورزشگاه 20 هزار نفر اعلام شد و این در حالی بود که تعداد بیشتری از صندلی‌های ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز پر از تماشاگر بود.

آرش افشین و لوسیانو پریرا دو بازیکن فولاد از غایب‌های بزرگ این مسابقه به شمار می‌رفتند؛ آرش افشین به دلیل مصدومیت از ناحیه پا از حضور در این مسابقه محروم شد.

اگر چه استقبال خبرنگاران حاضر در این بازی به مراتب بیشتر از بازی‌های لیگ برتر به شمار می‌رفت اما همچون دیگر مسابقاتی که در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شد جایگاه مناسبی در اختیار خبرنگاران قرار داده نشد، این موضوع ناراحتی خبرنگاران را به همراه داشت.

فقدان جاده مناسب برای دسترسی تماشاگران به ورزشگاه از دیگر مشکلات این مسابقه به شمار می‌رفت و این در حالی است که مسئولان استان بارها قول ساخت جاده‌ای جدید را داده‌اند.

حضور به موقع تماشاگران در محل اسکان خود از نکات جالب توجه در این بازی به شماره می‌رفت، در این مسابقه تماشاگران از 8 گیت وارد ورزشگاه می‌شدند.

تماشاگران اهوازی با سردادن شعارهای «اهواز بی‌قراره ، فولاد باید گل بزنه / خوزستان برزیلته» بازیکنان را تشویق می‌کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار