تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی:برای پیروزی به میدان آمده بودیم
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:‌ در بازی امروز خود را برای کسب هر ۳ امتیاز بازی آماده کرده بودیم که در نهایت به هدف خود رسیدیم در حالی که الفتح به فکر گرفتن یک امتیاز بود.

حسین فرکی پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل الفتح عربستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ حق ما در این بازی پیروزی بود البته می‌توانستیم خیلی‌ راحت‌تر و با گل‌های بیشتر بازی را به نفع خود به پایان برسانیم.

وی افزود: بازی را خوب شروع کردیم و در طول بازی پنج یا شش موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم از این موقعیت‌ها بهره لازم را داشته باشیم.

فرکی گفت: بعد از زدن گل می‌‌توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم که متأسفانه بازیکنان ما از روی کم‌تجربگی و استرس بالا دقت لازم را در زدن ضربات نهایی نداشتند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: اگر چه زدن یک گل برای کسب پیروزی کافی است اما اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با انگیزه بالاتری در بازی برگشت مقابل این تیم ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه در بازی امروز استرس بیش از حد بازیکنان ما مانع از گلزنی بیشتر شد، افزود: متأسفانه بعضی از بازیکنان ما چون جوان هستند در مسابقات آسیایی دچار استرش می‌شوند؛ اگر می‌خواهیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید فکری به حال بازیکنان‌مان کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: تیمی که قصد دفاع کردن دارد کار آن به مراتب راحت‌تر است و الفتح چنین برنامه‌ای در تفکر داشت اما برعکس تیمی که قصد پیروزی در خانه خود را دارد کار سخت‌تری بر دوش دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار