تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۹۱۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز:
رسانه‌ها تاثیرگزار‌ترین گویندگان بین مخاطبین
امام جمعه رامهرمز رسانه‌ها تاثیرگزار‌ترین گویندگان در بین مردم و مخاطبین هستند که می‌توانند رویدادهای خوب و بد جامعه و مسایل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی را به مردم انتقال دهند.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی امام جمعه رامهرمز در جلسه ستاد نماز جمعه این شهرستان که ظهر امروز با حضور اعضای ستاد و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد از خبرگزاری فارس در انعکاس مستمر رویدادهای شهرستان تقدیر به عمل آورد.

وی ادامه داد: رسانه‌ها تاثیرگزار‌ترین گویندگان در بین مردم و مخاطبین هستند که می‌توانند رویدادهای خوب و بد جامعه و مسایل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی را به مردم انتقال دهند.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: در این راستا رسانه‌ای موفق است و می‌تواند در بین مردم تاثیرگذار باشد که واقعیات جامعه را وارونه جلوه ندهد.

وی افزود: نماز جمعه متعلق به همه مردم است و وابستگی به فرد، گروه و تشکیلات خاصی ندارد و کسی نمی‌تواند آن را در انحصارخود درآورد.

موسوی ابراز داشت: باید تلاش کنیم که نماز جمعه را وام‌دار کسی نکنیم، اما از پتانسیل‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

امام جمعه رامهرمز همچنین گفت: هر قدمی که در ستاد نماز جمعه برداشته شود اجر و ثواب دارد و معامله با خداوند است زیرا که نماز جمعه یک امر بسیار مقدس است.

اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مسائل و مشکلات موجود و در پیش رو، با توجه به آغاز فصل گرما را بیان داشتند و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار