تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۹۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیامک​های مزاحم دولتی برای نمایندگان مجلس
وزارتخانه​ها و شرکت​های دولتی پیامک​های مختلفی برای نمایندگان می​فرستند که منجر به اعتراض یکی از آنها شد.

به گزارش خبرآنلاین، اصغر گرانمایه نماینده کاشان آران و بیدگل در تذکری مکتوب به رئیس جمهور از او خواست تا دستور دهد این پیامک​ها قطع شود. به گفته وی، این پیامک​ها به دلایل مختلفی از تبریک اعیاد تا تسلیت ایام خاص گرفته تا اعلام برخی اخبار داخلی غیرمرتبط با مجلس، برای نمایندگان ارسال می​شود.

اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد هم در نطق امروز خود، خودخواهی و زیاده​خواهی برخی مسئولین دولتی و دخالت​هایشان را به «موریانه خدمت به مردم» تشبیه کرد و گفت: لازم است که دولت، دیوارهای فروریخته اعتماد مردم به خودش را بازسازی کند و بداند که حرکت حول محور ولایت حتی مهمتر از دوره جنگ تحمیلی است.

اسدالله عباسی نماینده رودسر هم در نطق خود، با بیان اینکه عصر انتظار، عصر هوشیاری در برابر فتنه​ها و حرکت​های انحرافی است، اظهار داشت: اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود باتلاق فتنه، بسیاری را در دو سال گذشته می​بلعید.

وی با انتقاد به نا امنی​های اخیر در فضای اجتماعی کشور، یادآورشد که امنیت فرهنگی و اجتماعی نیاز هر روز مردم است. عباسی تلویحا از معرفی محمد عباسی سرپرست وزارت ورزش برای تصدی این وزارتخانه هم حمایت کرد و از او به دلیل استقبال از تیم ملی وزنه بردارارن و حضور پرشور در جمع مردم شهرستان رودسر و املش تشکر کرد.

گفتنی است در خلال تذکرات کتبی امروز، چند تن از نمایندگان نسبت به عملکرد وزارتخانه​های بدون وزیر اعتراضاتی داشته و آنها را خطاب به وزیر مربوطه نوشته بودند که با اصلاح امیدوار رضایی عضو هیات رئیسه مواجه شد. او گفت: وقتی وزارتخانه​ای وزیر ندارد، باید به رئی​جمهور تذکر داد.
:
:
:
آخرین اخبار