تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۵۹۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقدیرستادبازسازی عتبات‌عالیات خوزستان ازمردم
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، برتری ستاد استان در سطح کشور را به جهت ارادت مردم متدین استان به اهل‌بیت(ع) و پشتیبانی آنها دانست.

حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به برتری ستاد استان در سطح کشور آن را لطف خداوند تبارک و تعالی و توجه ائمه اطهار(ع) و علاقه و به دلیل ارادت مردم متدین استان دانست و افزود: پشتیبانی مردم و علاقه‌ای که آنها به اهل بیت(ع) دارند، باعث شد فعالیت‌های خوزستان در عتبات مقدسه، برتر شود.

وی ادامه داد: نظم ودقت در ثبت و ضبط امانت‌های مردم، ثبت و ضبط اسناد نذورات، اعطای سند معتبر به اهداکنندگان، ساماندهی نمایندگان دریافت کننده نذورات بین اقشار از افراد مومن وامین، انسجام ستادهای تابعه، افزایش میزان جمع‌آوری هدایا و نذورات مردمی، انجام کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی در سطح استان و جامعه، اطلاع رسانی به موقع، رسا ووسیع، ارتباط قوی و مستمر با اصحاب رسانه، فعال بودن وبسایت ستاد بازسازی در استان، نظارت دقیق بر زیر مجموعه و ستادهای تابعه و انسجام و بازرسی‌های مرتب از ستادها، جلسات فصلی با مسئولان ستادها در شهرستان‌ها، همه و همه دست به دست هم داده تا استان خوزستان در سطح کشور برتر شد.

موسوی در ادامه با بیان اینکه در ادامه لازم است از اصحاب رسانه صمیمانه تقدیر و تشکر کنم، افزود: امیدواریم بتوانیم پروژه‌های ایوان طلای حرم علوی و درب‌های حرمین عسکریین را بر اساس زمان مقرر به پایان برسانیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: ان‌شاالله تا پایان سال 92 همانطور که اطلاع رسانی شده بود، پایان کار پروژه ایوان طلا، مبلغ نذورات و پیشرفت کار متعاقباً اعلام می‌شود.
:
:
:
آخرین اخبار