تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۹۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تلاش کل تیم بهترین بازیکن زمین شدم
رحمانی: به داور گفتم با این شرایط بازی جوانمردانه نمی‌کنیم
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به داور بازی گفتم با این شرایطی که بازیکنان الفتح در پیش گرفتند دیگر بازی جوانمردانه انجام نمی‌دهیم.

بختیار رحمانی در مورد پیروزی یک بر صفر فولاد خوزستان مقابل الفتح عربستان در دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی بود و الفتح حریف سرسختی نشان داد. دست هواداران درد نکند. آنها سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از ما حمایت کردند.

وی افزود: در نیمه اول بازی بسیار خوبی ارائه کردیم. این عملکرد در نیمه دوم ادامه داشت. بعد از اینکه با یک گل جلو افتادیم ترس این را داشتیم که با دریافت گل بازی به تساوی برسد اما خدا را شکر در پایان 3 امتیاز را به خود اختصاص دادیم.

کاپیتان فولاد خوزستان در مورد درگیری که در جریان بازی و در دقیقه 55 بازی بین بازیکنان دو تیم رخ داد، عنوان کرد: در این دوره زمانه همه تا حدودی انگلیسی بلد هستند. بازیکنان الفتح عربستان مدام خود را به زمین می‌انداختند.  به داور گفتم با این شرایط ما دیگر بازی‌ جوانمردانه نمی‌کنیم و اگر کسی از آنها زمین بیفتد بازی را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: در صحنه‌ای غلامرضا رضایی با بازیکنان الفتح دچار درگیری شد و آنها الکی شلوغ می‌کردند. من قصد جدا کردن بازیکنان از یکدیگر را داشتم. در مورد رفتارهای بازیکنان این تیم چیزی نگوییم بهتر است. آنها دائم خودشان را زمین می‌انداختند و واقعا اعصاب بازیکنان ما را خورد کرده بودند.

رحمانی در ادامه  درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین، خاطرنشان کرد: از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم این اتفاق با تلاش همه بازیکنان رقم خورد. هدف ما صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه در پایان بازی با یکی از نیمکت‌نشینان این تیم درگیری لفظی پیدا کرد، گفت: موضوع به این شکل نبود. فرکی از دست چاوز به دلیل اینکه توپ را لو داده بود ناراحت بود و می‌گفت ممکن بود به خاطر این اشتباه 3 امتیاز را از دست بدهیم که من هم جو را آرام کردم. بحث درگیری در میان نبود.

کاپیتان فولاد خوزستان در پایان در مورد بازی مقابل بنیادکار ازبکستان، اظهار داشت: بازی بنیاد کار را دیدم و این تیم را آنالیز کردیم. اگر تلاش کنیم می‌توانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار