تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۹۱۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار سوسنگرد خبر داد ؛
آمادگی سوسنگرد برای اسکان کاروان‌ راهیان نور
شهردار سوسنگرد از آمادگی این شهر برای اسکان کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

سعید عوده‌زاده امروز اظهار کرد: شهر سوسنگرد در پیشانی جنگ تحمیلی بوده که متأسفانه هنوز آثار جنگ تحمیلی در سطح شهر باقیمانده است.

وی افزود: شهرداری سوسنگرد با توجه به اینکه این شهر کوچک است، برخی مکان‌ها را در نظر گرفته تا کاروان‌های راهیان نور در آنجا اسکان داده شوند.

شهردار سوسنگرد خاطرنشان کرد: برگه‌های تبلیغات و معرفی مناطق مختلف سوسنگرد آماده شده است تا موارد مورد نیاز به مسافران نوروزی و زائرین کاروان‌های راهیان اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به مناطق گردشگری سوسنگرد تصریح کرد: از جمله مناطق گردشگری سوسنگرد می‌توان به گونه‌های طبیعی، ساحل‌سازی و آبشارهای مصنوعی اشاره کرد.

عوده‌زاده ادامه داد: مراکزی که هر ساله کاروان‌های راهیان نور  به صورت باشکوه و گسترده از آن استقبال به‌عمل می‌آورند یادمان شهید صبحانی و شهدای آذربایجانی است.

وی عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر سعی کرده‌اند در تمام جلسات و مواردی که مطرح می‌شود مباحث مربوط به راهیان نور و توریست درمانی را مورد بررسی قرار دهند و در این خصوص همکاری لازم را به‌عمل آورند.

شهردار سوسنگرد در پایان ابراز داشت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز، با اداره بازرگانی مذاکراتی شده تا در یک فروشگاه نمایشگاهی به عنوان عرضه مستقیم کالا راه‌اندازی شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار