تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۹۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معارفه مديرعامل جديد شهرك‌هاي صنعتي
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي خوزستان گفت: ‌هدف اصلي در مسووليت جديدم اين است كه سطح كيفي خدمات قابل ارايه به واحدهاي صنعتي در جهت رشد و توسعه آن‌ها ارتقا يابد.

اخلاق محمديان در مراسم معارفه خود كه امروز (12 اسفندماه ) در محل سازمان صنعت و تجارت استان برگزار شد، اظهاركرد:‌ خداوند را شاكرم كه توفيق داد در سمت و مسوليتي جديد خدمت كنم و اميدوارم پاسخگوي حسن نظر و انتخاب مسوولان باشم.

وي افزود: ‌لازم است كه با تشويق و سرمايه‌گذاري در شهرك‌ها، نسبت به ايجاد زيرساخت‌هاي لازم، با نگاه توسعه‌اي براي فرداي كشورمان گام‌هاي موثر برداريم. ‌بي‌شك در اين راه دشوار به كمك همه همكاران به‌ويژه صنعتگران نيازمند هستيم.‌ از خداوند منان مي‌خواهم كه تواني بدهد تا شهرك‌هاي استان را در جايگاهي ببينيم كه شايسته آن است.

محمديان ادامه‌داد: ‌در كنار همكارانم در شركت شهرك‌هاي صنعتي تلاش مي‌كنم منويات رهبري را در سالي كه حماسه اقتصادي و سياسي نام دارد، تجلي دهم و صنعتگران استان در فضاي آرام و به‌دور از دغدغه خاطر در توليد قدم برداشته و در عمل اقتصاد مقاومتي را پياده كنيم.

وي اظهاركرد: ‌تلاش براي كيفي‌سازي آموزش‌هاي صنعتي در جهت ارتقاي سطح دانش صنعتگران، حمايت از دانش‌پژوهان و نوانديشان در راستاي نهادينه كردن توليدات صنعتي ما حمايت از توسعه خوشه‌هاي صنعتي در چهارچوب برنامه‌هاي مدون، حمايت مالي از صنعتگران،‌ حمايت سالي از واحدهاي صنعتي در جهت شركت در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي در جهت رشد بازار آن‌ها و ايجاد مراكز و مجتمع‌هاي فناوري و كسب و كار و تلاش براي واگذاري اداره امور شهرك‌هاي صنعتي به شهركت‌هاي عمران در جهت كاهش تصدي‌گري دولت از اولويت‌ها و اهداف كاري خواهد بود.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي‌ خوزستان در پايان از زحمات مديران اسبق اين شركت قدرداني كرد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
احمدزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
1
0
اقای مهندس محمدیان " باسلام : زحمت بکشید طرح الومینیوم مسجدسلیمان را که مدتهاست بنیاد مستضعفان اماده راه اندازی انست و فقط مشکل زمین در زیلایی بخش عنبر را دارد حل کنید که کار مهم و اشتغال بالایی را داراست فعال کنید و باقیات و صالحات برای جنابعالی است انشاالله فعال کنید که طرح خارج از استان نرود و همه پشیمان شویم . این طرح رمز موفقیت شخص با انگیزه مثل شماست طلسم را بشکنید
:
:
:
آخرین اخبار