تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۵۹۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز خبر داد ؛
بستری رایگان مددجویان کمیته‌امداد دربیمارستان علامه کرمی اهواز
رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز از بستری رایگان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در این بیمارستان خبر داد.

محمدرضا دشت بزرگ اظهار کرد: تمامی خدمات بستری در بیمارستان علامه کرمی اهواز برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است.

وی افزود: بیمارستان علامه کرمی اهواز به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان و استان‌های همجوار مانند لرستان و کهگیلویه و بویراحمد خدمات ارائه می کند.

رئیس بیمارستان علامه کرمی اهواز خاطرنشان کرد: اگر بیماری با در دست داشتن برگه ارجاع از هر نقطه کشور به این بیمارستان مراجعه کند، تمام خدمات بستری شدنش رایگان خواهد بود البته در صورتی که از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون برای مراجعه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به درمانگاه‌های تخصصی بیمارستان علامه کرمی اهواز 30 درصد از تعرفه دریافت می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، به بیماران دیگر نیز در بیمارستان علامه کرمی اهواز خدمات دهی انجام می شود.

وی تصریح کرد: تعرفه‌های دریافتی از بیماران دیگر در درمانگاههای بیمارستان علامه کرمی اهواز حدود یک سوم تعرفه‌های مراکز درمانی خصوصی است.

دشت بزرگ اضافه کرد: همچنین تعرفه بستری شدن در این بیمارستان برای افراد غیر مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود یک دهم مراکز دیگر است.

وی عنوان کرد: برای خدمات‌دهی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و عموم مردم از بهترین کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان علامه کرمی اهواز استفاده کرده ایم.

بیمارستان علامه محمد کرمی اهواز در خیابان انقلاب (کمپلو)، بلوار قدس و خیابان سروش واقع شده است که بنیانگذار آن علامه محمد کرمی از علمای خوزستان بود.

بیمارستان علامه کرمی اهواز، تنها بیمارستان کمیته امداد امام خمینی در استان‌های کشور است که خدمات بستری را به صورت رایگان برای افراد تحت پوشش بیمه‌ای این نهاد انجام می‌دهد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار