تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۵۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه رامهرمز:
مسئولان با عدالت با مردم رفتار کنند
امام جمعه رامهرمز گفت: مسئولان می‌بایست بدون حب و بغض و با عدالت با مردم رفتار کنند.

حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: مدیران می‌بایست حب و بغض را در دستور کار خود قرار ندهند و نیرو‌ها و مدیران توانمند در راس ادارات قرار گیرند تا مشکلات مردم را حل کنند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین عامل برای بقای یک حکومت و مدیر به عدالت رفتار کردن اوست که، هم با زیرمجموعه خود و هم با مردمی که به آن اداره مراجعه می‌کنند با عدالت رفتار کند.

امام جمعه رامهرمز تصریح کرد: سعه‌صدر داشتن، عدالت، فقدان تکبر و فخرفروشی، حضور در بین مردم، حضور در مراسم‌های مذهبی و ارتباط مستمر با مردم می‌تواند از ویژگی‌های یک مدیر موفق باشد که در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مدیران ما حتی اگر با دست‌های خالی بین مردم حضور یابند می‌توانند یک آرامش روحی را برای مردم بوجود آورند، ابراز داشت: هر کس ظلم و بی‌عدالتی را بخواهد توسعه دهد و با تحکم و تحجر با مردم رفتار کند خداوند محبتش را از دل‌ها می‌گیرد.

امام جمعه رامهرمز با بیان اینکه ما هر چه داریم از مردم است لذا باید قدر مردم را بدانیم و حواسمان باشد که پا روی خون شهدا نگذاریم،  گفت: باید که خیلی مواظب و مراقب رفتار‌هایمان در زندگی باشیم و از خواستگاه بی‌عدالتی در مقابل مردم قرار نگیریم زیرا که شهدا ناظر بر اعمال ما هستند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
0
1
سید بزرگوار رامهرمز و رامشیر در گذشته نابود شده بودند حالا هم ویرانی این دو شهرستان را نمی توان توصیف نمود و این موضوع فقط نشأت گرفته از انتصابات مدیرانی است که بدون در نظر گرفتن شایسته سالاری و لیاقت انتخاب شده اند . امید است دل نگرانی ، دلسوزان این شهرستانها مورد توجه متولیان امر واقع شود .
:
:
:
آخرین اخبار