تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۵۹۲۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز:
مسئولان بدون گرایش سیاسی مشکلات مردم را حل کنند
فرماندار رامهرمز گفت: مسئولان شهرستان باید بدون گرایش سیاسی و با همدلی مشکلات مردم را حل کنند.

مصطفی سمالی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: هدف همه مسئولان باید همدلی و وحدت باشد و بدون گرایش به مسائل سیاسی و سلیقه‌ای در هر مسئولیتی که هستند وظیفه خود را به شکل صحیح انجام دهند.

وی ادامه داد: مدیر باید خلاقیت داشته باشد زیرا که ما در مقابل مردم مسئول و باید پاسخ‌گو باشیم و تا آنجا که می‌توانیم رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: همه ادارات موظف به فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه از امکانات در جامعه هستند و ادارات فرهنگی هم باید زمینه‌ساز ارائه خدمات نرم‌افزاری در حیطه فرهنگ و هنر باشند.

وی افزود: اگر ما مسئولان به همدیگر کمک فکری، روحی و نرم‌افزاری کنیم می‌توانیم بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

این مسئول ابراز داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو، تمام ادارات موظف به آماده‌سازی خود، برای سرویس دهی مناسب به مسافران و مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور باشند تا با عبور از این شهرستان خاطره‌ای خوش در ذهنشان بماند.

سمالی همچنین خواستار برپایی سفره‌ هفت‌سین توسط شهرداری در یکی از پارک‌های شهرستان و سفره‌ هفت‌سین در گلزار شهدا توسط بنیاد شهید شد.

وی در پایان گفت: همه مسئولان باید در حوزه مسئولیت خود نسبت به پاکسازی و رعایت بهداشت عمومی احساس تکلیف کنند و از داشته‌ها و توانمندی‌های خود به خوبی استفاده کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار