تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۵۹۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل سابق شهرك‌هاي صنعتي خوزستان :
كارايجاد شهرك مشترك ايران و چين دربرنامه‌است
مديرعامل سابق شركت شهرك‌هاي صنعتي خوزستان به ارايه گزارش عملكرد در دوره خدمت خود پرداخت و گفت: ‌تمام اقدامات صورت گرفته با همكاري و حمايت‌هاي واحدهاي صنعتي استان بوده است.

رضا طاهري در مراسم توديع خود كه ، 21 اسفندماه در محل سازمان صنعت و تجارت برگزار شد، اظهاركرد:‌ كمك به واحدهاي صنعتي كمك به توسعه و اشتغال استان است و انتظار دارم همه مديريت جديد را كمك كنند، همان‌طور كه با من همكاري داشتند.

وي افزود: ‌جا دارد از ارگان‌ها و مسوولاني كه در دوره خدمت با من همكاري داشتند از جمله استاندار قبلي و جديد، خانه صنعت و معدن، انجمن سازندگان نفت و گاز، پرسنل، اصحاب رسانه، سازمان صنعت و تجارت و ساير بخش‌ها قدرداني كنم.

طاهري تصريح‌كرد:‌ ما به عنوان شركت شهرك‌هاي صنعتي از واحدهاي صنعتي جدا نبوديم و آن‌ها نيز از ما جدا نبودند و در شهرك‌هاي با تمام توان تلاش شد كه به استان خدمتي انجام شود.

طاهري گفت: در حال حاضر هيچ شهركي در استان مشكل برق ندارد، در حالي كه در گذشته نگراني شهرك‌ها، بحث نبود برق بود.

وي افزود:‌در زمينه برق‌رساني در سال‌هاي گذشته در رتبه آخر كشور بوديم اما در حال حاضر در رتبه اول قرار داريم. رتبه شركت شهرك‌‌هاي استان در بخش آبرساني نيز 22 بوده كه هم‌اكنون رتبه اول كشور ادارا است.

طاهري ادامه‌داد: تعداد شهرك‌ها در سال‌هاي گذشته 46 شهرك بود كه اين تعداد هم‌اكنون به 70 شهرك و ناحيه صنعتي رسيده است.‌ اكثر ورودي‌هاي شهرك‌هاي صنعتي اصلاح و سردرب‌هاي ورودي نيز نصب شده است.

مديرعامل سابق شركت‌ شهرك‌‌هاي صنعتي خوزستان گفت:‌ با وجود مشكلات اعتباري در سال‌هاي 90، 91 و 92، كار زيرساخت‌هاي صنعتي به خوبي پيش رفت.

وي افزود: در چند روز گذشته نيز موضوع استقرار آتش‌نشاني در شهرك‌هاي صنعتي مورد بررسي قرار گرفت كه به‌زودي اين خودروها وارد استان مي‌شوند و ما مي‌توانيم از وجود خودروهاي آتش‌نشاني در شهرك‌ها بهره‌مند باشيم.

طاهري تصريح‌كرد: ‌واحدهاي كارگاهي و سوله‌هاي آماده در دستور كار شركت شهرك‌ها قرار داشته است كه اين واحدها در شهرك شماره 4، ناحيه 22 بهمن اهواز و در شهرك‌هاي آبادان، رامشير، ايذه، باغملك ،‌دزفول، اجرا يا در دست اجراست.

وي افزود: كار ايجاد شهرك مشترك ايران و چين در برنامه است و جانمايي‌هاي اوليه انجام شده كه اميدواريم در استان خوزستان يك شهرك مشترك ايران و چين ايجاد شود.

طاهري اظهاركرد:‌ شركت شهرك‌ها از سال 89 تاكنون به عنوان شركت برتر در كشور و رتبه‌هاي اول تا سوم را كسب كرده و در سطح استان نيز به عنوان دستگاه نمونه انتخاب شده است.

وي ادامه‌داد: رتبه اول كشور در تامين آب، رتبه اول در تعداد كارگاه‌هاي بهره‌برداري شده، رتبه اول در معرفي بيشترين واحدهاي صنعتي به صندوق توسعه ملي، رتبه دوم در زمينه تعداد شهرك و نواحي صنعتي، رتبه دوم در تعداد واحدهاي كارگاهي واگذار شده و رتبه دوم در اشتغال واحدهاي كارگاهي به بهره‌برداري رسيده از جمله موفقيت‌هاي شركت شهرك‌ها است.

در پايان اين مراسم با اهداي حكم، اخلاق محمديان به عنوان مديرعامل جديد شركت شهرك‌ها معرفي و منصوب و از سوي دستگاه‌ها و صنايع مختلف استان با اهداي لوح تقدير از زحمات مديرعامل سابق قدرداني شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار