تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۵۹۲۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید اعضای شورای شهر از بیمارستان گلستان
تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز از بیمارستان گلستان اهواز بازدید کردند.

تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اهواز به همراه رئیس این شورا صبح دیروز از بیمارستان گلستان اهواز بازدید و با مسئولان این مرکز درمانی گفت و گو کردند.

حمیدرضا آرتی، رئیس بیمارستان گلستان در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود در این بیمارستان، اظهار کرد: بیمارستان گلستان علاوه بر اینکه به بیماران استان خوزستان خدمات درمانی ارائه می دهد، بیمارانی از استان های همجوار و همچنین از کشور عراق را نیز پذیرش می کند و با توجه به حجم زیاد مراجعات، بیمارستان گلستان از نظر اعتباری بودجه بسیار پایینی دارد و با 10 درصد آنچه که نیاز دارد در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: توجه به مسائل رفاهی بیماران و همراهان آنها بسیار ضرورت دارد که لازم است در زمینه ارتقای مسائل فرهنگی در میان مراجعه کنندگان و همراهان بیماران اقدامات موثرتری انجام شود. از آنجا که بیمارستان و دانشگاه نمی تواند در این زمینه دخل و تصرفی داشته باشد، مجموعه هایی مانند شورای شهر این ظرفیت را دارند که در این زمینه فرهنگسازی لازم را انجام دهند.

آرتی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز بیمارستان درحالت آماده باش است و از آنجایی که در این ایام مصدومان حوادث رانندگی به این بیمارستان اعزام می شوند، لازم است که در زمینه ارائه خدمات رفاهی به همراهان این افراد، مانند خدمات هتلینگ اقداماتی در این بیمارستان انجام شود و استراحتگاهی در قالب هتل بیمارستان فراهم شود. انتظار می رود که شورای شهر اهواز با توجه به نیازمندی های این بیمارستان مساعدت لازم را داشته باشد.

وی به مطالبات بیمارستان از شرکت های بیمه گر بخصوص تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مطالبات بیمارستان گلستان در یکی، دو سال اخیر از سوی شرکت های بیمه گر پرداخت نشده و این مطالبات حدود 2 تا 3 میلیارد تومان برآورد شده است.

اعضای شورای شهر اهواز پس از دیدار با مسئولان بیمارستان گلستان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کردند و برای همکاری با مسئولان بیمارستان قول مساعد دادند.




















photo:Mohammad Ahangar
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار