تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۵۹۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛
سپاهان برنده بازی بزرگ هفته مقابل الهلال /جدول
هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی ارزشمند تیم سپاهان برابر الهلال همراه شد.
 هفته دوم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه D پیگیری شد که تیم سپاهان در ورزشگاه خانگی و در یک بازی پرحادثه، موفق شد در دقایق پایانی الهلال عربستان یکی از مدعیان این گروه را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و باخت هفته نخست خود در این رقابتها را به بهترین شکل جبران کند.

درابتدا سپاهان بود که با پاس خوب نویدکیا و ضربه دقیق الوین بولکو در دقیقه 17 در موقعیتی تک به تک به گل رسید. الهلال که پیش از این هم روی دروازه سپاهان خطرناک ظاهر شده بود و یک بار دیرک دروازه رحمان احمدی را به صدا در آورده بود برای گل خورده تلاش کرد و در دقیقه 29 روی یک ضربه کرنر به وسیله سگوندو کاستیو به گل تساوی رسید.

پنج دقیقه بیشتر طول نکشید که الهلال دوباره صاحب کرنر شد و این بار با اشتباه رحمان احمدی ارسال بازیکن الهلال مستقیما وارد دروازه شد و در عین ناباوری آبی‌پوشان الهلال در زمین سپاهان پیش بیفتند.

در ادامه این نیمه تلاش‌های سپاهان برای جبران گل خورده سودی نداشت و نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

اما در نیمه دوم زلاتکو کرانچار برای فرار از نخستین شکست خانگی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان عناصر هجومی خود را بیشتر کرد و روی یکی از حمله‌ها با حرکت انفرادی خوب و شوت تمام کننده زیبای مهدی شریفی در دقیقه 73 به گل تساوی دست یافت.

پنج دقیقه بعد زردپوشان اصفهان این فرصت را داشتند تا گل پیروزی را به ثمر برسانند اما پس از آنکه داور به نشانه خطای هند مدافع الهلال نقطه پنالتی را نشان داد، هادی عقیلی توپ را به آسمان کوبید و این موقعیت عالی را از دست داد.

در لحظات پایانی بازی و در شرایطی که الهلال فکر می‌کرد یک امتیاز ارزشمند را از اصفهان گرفته، جواهیر سوکای بازیکن تعویضی سپاهان روی یک ضدحمله در حالی که پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ بود روی یک شوت محکم و غافلگیرکننده گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا سپاهان در لحظات پایانی به یک پیروزی شیرین برسد و نخستین برد خود را دشت کند و با این برد 3 امتیازی شده و به رده دوم گروه D صعود کند.

سپاهان برنده بازی بزرگ هفته مقابل الهلال +جدول

دیگر دیدار این گروه بین السد قطر در خانه الاهلی امارات به تساوی 1-1 رسید و در صدر قرار گرفت.
 
سپاهان:
 
رحمان احمدی، شجاع خلیل‌زاده، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، حسین پاپی، امید ابراهیمی، مهدی شریفی، احسان حاج‌صفی، اروین بولکو،علی حمودی، یعقوب کریمی،
 
سرمربی زلاتکو کرانچار
 
الهلال عربستان:
 
عبدالله زوری الدوتاری، تیاگو، شلهوب، یاسر الشهرانی، سلمان الفرج، کاستیلو، نصیر، یاسر القحطانی، تیاگو، فائز، عبدالله الدعایه.
 
سرمربی: سامی الجابر
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار