تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۵۹۲۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش کرانچار به اظهارات سرمربی الهلال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سزاوارانه پیروز شدیم و شاید سرمربی الهلال بازی دیگری را دیده است.
زلاتکو کرانچار پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل الهلال عربستان در نشست خبری گفت: همانطور که گفته بودم بازی سختی بود شرایط آب و هوایی هم این بازی را سنگین‌تر کرد. از دقیقه اول تلاش کردیم روند بازی را در دست بگیریم و سزاوارانه جلو افتادیم خیلی هم خوب کار کردیم.

وی ادامه داد: روی ضربات ایستگاهی حریف خیلی تمرین کرده بودیم اما روی همین ضربات ایستگاهی دو گل خوردیم و دو بر یک بازنده به رختکن رفتیم در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و تغییراتی هم انجام دادیم. وقتی پنالتی را هم از دست دادیم باز هم امیدمان را از دست ندادیم و بازیکنانم امیدوارانه بازی کردند و با تلاش و مسلط در میدان حضور داشتند و به پیروزی رسیدند. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که نا امید نشدند و تا آخرین لحظه تلاش کردند. به حریف هم تبریک می‌گویم که شجاعانه مقابل سپاهان بازی کرد.

وی تصریح کرد:‌ برای این پیروزی خیلی زحمت کشیدیم و پاداش بزرگی گرفتیم اما پاداش ما زمانی دو چندان می‌شود که بتوانیم الاهلی را هم در خانه خود شکست بدهیم.

وی در مورد اینکه سامی‌الجابر گفته است، 70درصد بازی در اختیار ما بود، گفت: شاید او بازی دیگری را دیده که این حرف‌ها را زده است. به هر حال او حق دارد اظهارنظر کند اما خوشحالم که نمی‌تواند از داوری مسابقه شکایت کند زیرا داور بسیار خوب قضاوت کرد.

سرمربی سپاهان در مورد حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه گفت: آنها با شور و شوق و روحیه زیادی به ورزشگاه آمدند و ما را بی‌امان تشویق کردند و به ما روحیه دادند. این روحیه را من در جشن هواداران سپاهان هم که روز شنبه برگزار شد دیدم. همان جا که افراد مسن و جوان در کنار هم حضور پیدا کرده بودند.

کرانچار در مورد اینکه این برد نباید باعث شود نقاط ضعف سپاهان دیده نشود، گفت: ما ملی‌پوشان و بازیکنان بزرگی در سپاهان داریم و در خط دفاع بازیکنان بزرگی داریم اما نباید فراموش کنیم آنها مقابل بازیکن خطرناکی مثل دیاگو بازی می‌کردند که بسیار زهردار بود اما همین بازیکن فقط در دو صحنه توانست برای ما خطرساز شود و در سایر لحظات او را مهار کردیم.

کرانچار در مورد اینکه گل‌های سپاهان از شوت‌های راه دور به دست آمد و بهتر نبود که بیشتر شوت زده می‌شد،‌ گفت: در چنین شرایط آب و هوایی باید از ضربات راه دور استفاده کرد اما من که نمی‌توانم هر لحظه به بازیکنان بگویم شوت بزنند. شریفی شوت زد و من سوکای را هم به خاطر اینکه در زدن ضربات از راه دورش تبحر دارد به میدان آوردم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه شریفی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود یا نه گفت: او شایستگی دعوت به تیم ملی را دارد و بازی به بازی پیش می‌آید و باید به او اجازه بدهیم که نمایش خوب خود را ادامه بدهد و به مرور توانایی‌هایش را ثابت کند اما او شایستگی حضور در لیست بزرگ تیم ملی ایران را دارد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار