تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۹۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور اقشار مختلف مردم انجام شد ؛
مراسم بزرگداشت شهید رحیم حزباوی در کارون
مراسم بزرگداشت سرباز شهید رحیم حزباوی در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سرباز شهید رحیم حزباوی صبح امروز با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم در روستای قلعه چنعان از توابع شهرستان کارون برگزار شد.

مردم شهرستان کارون با حضور در مراسمی یاد و خاطره سرباز شهید رحیم حزباوی را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم معنوی جمعی از مسئولان محلی شهرستان کوت عبدالله و مسئولان انتظامی شهرستان کوار استان فارس حضور داشتند و به مقام شامخ این سرباز شهید ادای احترام کردند.

سرباز شهید رحیم حزباوی از جوانان روستای قلعه چنعان از توابع شهرستان کارون بود که در نیروی انتظامی مشغول انجام خدمت سربازی بود.

این جوان خوزستانی سال گذشته به خدمت سربازی اعزام شد و در روز پنج شنبه 15 اسفند سال 1392 در حالی که در منطقه فرمشکان کوار استان فارس در حال گشت زنی بود هدف تیر کین اشرار مسلح قرار گرفت و به شهادت رسید.

پیکر پاک این سرباز شهید عصر روز شنبه 17 اسفندماه با حضور حجت‌الاسلام خیرالله رمضانی امام جمعه اکبرآباد، مسئولان محلی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پرسنل نیروی انتظامی در شهر کوار استان فارس تشییع شد.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی آقایی امام جمعه شهر کوار بر پیکر پاک سرباز شهید رحیم حزباوی نماز اقامه کرد و مردم کوار با این جوان رشید وداع کردند.

در این آیین همچنین پیام سیروس سجادیان فرمانده انتظامی فارس به مناسبت شهادت سرباز شهید رحیم حزباوی قرائت شد، سپس پیکر این سرباز وطن از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به خوزستان منتقل شد تا در شهرستان کارون تشییع شود.

پیکر مطهر سرباز شهید رحیم حزباوی از جوانان روستای قلعه چنعان از توابع شهرستان کارون پس از برگزاری مراسم تشییع به گلزار شهدای اهواز منتقل شد و در کنار شهدای این شهر آرمید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار