تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۵۹۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد ؛
دایر بودن 18 کتابخانه خوزستان در تعطیلات نوروز
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از دایر بودن 18 کتابخانه استان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

لفته منصوری صبح امروز در بازدید از کتابخانه‌های عمومی اهواز اظهار کرد: 18 کتابخانه عمومی استان در ایام تعطیلات نوروز به صورت شیفتی دایر هستند و به علاقمندان کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: شماری از کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با هدف خدمات رسانی به علاقه مندان به مطالعه و غنی‌تر کردن اوقات فراغت مردم در روزهای نوروز در روزهای نخستین سال باز هستند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اضافه کرد: برای کسانی که به کتابخوانی و مطالعه علاقه دارند فرصت خوبی است تا از منابع و کتاب‌های مفید این کتابخانه‌ها استفاده لازم را ببرند که این اقدام همانند سال‌های گذشته در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای آن دسته از شهروندان خوزستانی  که در این ایام نیاز به خدمات کتابخانه‌ای دارند انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته کتابخانه عمومی شهدای اندیمشک در اندیمشک، کتابخانه عمومی شهید علی هاشمی در اهواز، کتابخانه عمومی ثامن الائمه در آبادان، کتابخانه عمومی ارمغان در باغملک، کتابخانه عمومی علامه طباطبایی در بهبهان، کتابخانه عمومی شهید شریف در خرمشهر، کتابخانه عمومی شاه‌رکن‌الدین در دزفول، کتابخانه عمومی شهید مطهری در رامشیر، کتابخانه عمومی شهدای رامهرمز در رامهرمز، کتابخانه عمومی فجر در شوش، کتابخانه عمومی فارابی در هندیجان، کتابخانه عمومی رضوی در هویزه، کتابخانه عمومی شهدای ملاثانی در باوی، کتابخانه عمومی فردوسی در اندیکا، کتابخانه عمومی حکیم طوس در لالی، کتابخانه عمومی شهید بهشتی و سلمان فارسی در امیدیه، کتابخانه عمومی شهید علیجان امامی در گتوند در تعطیلات نوروز ارائه خدمات می‌کنند.

منصوری، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه را از مهمترین اهداف اداره کل دانست و تصریح کرد: جوامعی که در آن مطالعه و کتابخوانی به فرهنگ تبدیل شده است راه آسانی برای دستیابی به توسعه پیش‌رو دارد و ما فرصت‌هایی حتی در ایام تعطیل برای دسترسی آسان به کتاب برای عموم مردم استان فراهم می‌کنیم.

وی یادآور شد: بسیاری از افراد کتابخوان در ایام نوروز فرصت بیشتری به مطالعه اختصاص می‌دهند و به همین منظور برای فراهم کردن نیاز این عده کتابخانه‌هایی به صورت کشیک در تعطیلات نوروز دایر هستند.
:
:
:
آخرین اخبار