تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمایه‌گذاری عجیب یک بازیگر مشهور سینما در اروند
یک بازیگر سوپراستار سینما با واسطه دلالان فرهنگی در خواست عجیبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند کرده است.

بعد از شکست پروژه برپایی کنسرت‌ها توسط یک دلال فرهنگی، این عده دومین پروژه سو‌ءاستفاده از موقعیت خود را رونمایی کردند.

این فرد در اقدامی در صدد است با اعمال فشار به برخی مدیران میانی منطقه آزاد اروند زمینه دریافت قطع زمینی در نقطه بکر و مناسب محدوده این منطقه را برای یک بازیگر سوپراستار سینمای ایران را فراهم کند که بعد از اطلاع از نوع سرمایه گذاری ظاهری این بازیگر، با مقاومت و مخالفت مدیران منطقه آزاد اروند مواجه شده است.

این دلال فرهنگی که پیش از این با صرف میلیارد‌ها تومان پول زمینه تجلیل از ناصر تقوایی و همسر وی که از بازداشتی‌های فتنه 88 بوده را فراهم کرده بود و همچنین در روزهای اخیر تلاش گسترده‌ای برای به راه انداختن کنسرت‌های موسیقی برای به جیب زدن میلیارد‌ها درآمد نامشروع را داشت که البته با هوشیاری مدیران ارشد منطقه آزاد اروند و اعتراض گسترده مردم، روحانیت معزز و فعالان فرهنگی تاکنون در تحقق اهداف خود ناکام مانده است

این دلال فرهنگی در پیگیری پروژه دوم سوء‌استفاده فرهنگی خود با اعلام اینکه یک بازیگر مشهور سینما می‌خواهد در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری کند خواستار اختصاص زمینی رایگان برای این سرمایه گذاری شد فرد یاد شده بعد از اینکه از وی خواسته شد زمینه سرمایه گذاری بازیگر سینما را مطرح تا این موضوع مورد بررسی قرار گیرد گفته که این بازیگر می‌خواهد با دریافت قطعه زمینی بزرگ در بهترین مکان منطقه آزاد اروند کافی شاپ احداث کند.

به گفته برخی فعالان اقتصادی دریافت زمین به شکل رایگان آنهم برای احداث کافی شاپ هیچ زمینه‌ای برای برای اشتغال زایی برای مردم منطقه فراهم نمی‌آورد.

یک فعال فرهنگی خوزستان در تشریح پروژه دوم دلالان فرهنگی گفته که این عده با سوء استفاده از نام هنرمندان مطرح کشور درصدد اخذ زمین در بهترین نقطه منطقه آزاد اروند هستند هستند اما اساسا نام بازیگر سینما در واقع صوری است و تنها با گذشت مدت زمان کوتاهی زمینه فعالیت در آن زمین تغییر و به قیمت گذافی فروخته خواهد شد.

حسین عزیزی خاطرنشان کرد: این دلالان و در واقع کارچاق کن که متاسفانه ژست فرهنگی به خود گرفته‌اند پیش از این نیز در دیگر مناطق آزاد برنامه‌های خود را اجرایی کرده‌اند و بعد از گذشت مدت کوتاهی دست آن‌ها برای مدیران مناطق آزاد رو شده است.

وی خواستار هوشیاری مدیران مناطق آزاد و همچنین مسئولان دو شهر خرمشهر و آبادان برای ناکام گذاشتن این عده در رسیدن به امیال و منافع خود شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار