تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۵۹۲۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان نفت آبادان:
عدم ثبات مدیریتی مهم‌ترین مشکل فوتبال آبادان است
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صنعت نفت آبادان گفت: عدم ثبات مدیریتی از مهم‌ترین مشکلات فوتبال آبادان است.

مهدی قائد امروز با اشاره به کسب نتایج اخیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: انتظارات هواداران آبادانی در خصوص جذب بازیکنان بومی حرفه‌ای با نظرات مسئولان باشگاه صنعت نفت این شهر متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: در کشورهایی که به صورت حرفه‌ای و جهانی در امر فوتبال برنامه‌ریزی می‌کنند، استفاده از بازیکن حرفه‌ای ملاک است و به موضوع بازیکن بومی هیچ توجهی نمی‌کنند.

سرمربی تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان در همین خصوص تصریح کرد: مسئولان باشگاه نفت آبادان با توجه به شرایط اقتصادی و محرومیت‌های این شهر سعی می‌کنند تا از بازیکنان بومی استفاده کنند.

قائد ادامه داد: باشگاه فولاد خوزستان هر 10 سال یک مربی تعویض می‌کند و توانسته است زیرساخت‌های تیم را به خوبی تقویت کند.

وی افزود: هر مدیریتی که در امر ورزش تصمیمی مبنی بر فعالیت داشته باشد به طور حتم باید در سه مقطع کوتاه‌ مدت، میان مدت و بلند مدت برنامه‌ریزی کند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان صنعت نفت آبادان اضافه کرد: به دلیل اینکه نفت آبادان تیمی دولتی بوده، در یک دوره پنج مدیرعامل تعویض کرده است.

قائد در پایان اذعان کرد: اگر مشکل استفاده از مدیران توانمند و عدم ثبات مدیریتی رفع شود، این باشگاه می‌تواند تا جایی پیش برود  که به کشور برزیل مربی اعزام کند و در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا بازی‌های تدارکاتی را برگزار کند زیرا در گذشته نیز این اتفاق افتاده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار