تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۹۳۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهیمی پور:
آبادان ظرفیت حاشیه سازی را ندارد
امام جمعه آبادان گفت: همه باید دست به دست یکدیگر داده و از حاشیه سازی بکاهیم زیرا آبادان بیش از این ظرفیت حاشیه سازی را ندارد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در آئین بهره برداری از پروژه ای عمرانی شهرداری در منطقه دو شهری افزود: مسئولان باید دست به دست یکدیگر داده و در جهت عمران و آبادانی شهر بکوشند و چنانچه انتقاد و یا اشکالی در کار وجود دارد سعی شود تا به مجامع عمومی کشیده نشود.

وی اظهار کرد: دولتها به فراخور خود تلاشهای در جهت عمران و آبادانی شهر انجام داده اند اما در شهر زخم خورده ای همچون آبادان کمبودهای زیادی وجود دارد که هر چه تلاش می شود کمتر به نتیجه می رسد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور خطاب به شهردار آبادان تصریح کرد: برخی تلاش دارند تا شما را اذیت کنند تا نتوانید کارهای خود را به نحو مطلوب و با آرامش خاطر به انجام برسانید اما شما با سعه صدر باید به انجام کارهای خود بپردازید ضمن آنکه ما نیز از فعالیتهای ارزشمند شما که در جهت رفاه حال شهروندان انجام می دهید، حمایت می کنیم.

امام جمعه آبادان یادآور شد: ضربه این حاشیه سازیهای را مردم می خورند، حاشیه سازی و ریگ در کفش این و آن انداختن خوب و پسندیده نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:  سلیچ یکی از محروم ترین مناطق شهری آبادان است که امروز به حمد خدا شاهد انجام برخی تغییر و تحولات در این منطقه هستیم.

وی با قدردانی از حسن همکاری و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری در رسیدگی به رفع محرومیتها از مناطق مختلف شهری افزود: همه ما مسئولان وظیفه داریم تا در هر منصبی که هستیم ذره ای مردم را به نظام وصل کنیم. زمان ما متعلق به نظام جمهوری اسلامی است که مکتبش الهی و شیعی است و مشروعیت ما نیز از آن مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به ابراز دلخوری شهردار آبادان از اینکه برخی ها مدام کار وی را در جهت تلاش برای کاندیداتوری مجلس می دانند، اظهار کرد: هر آن کس که توانمندی دارد می تواند وارد عرصه انتخابات شود هر کس که توان خدمت به مردم را دارد مردم او را انتخاب می کنند، پس این حاشیه ها را ایجاد نکنید و به انجام امور محوله بپردازید.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در هیچ کجای ایران اسلامی مردمی به صبوری مردم آبادان وجود ندارد، مردمی صبور، غیرتمند عاشق اهل بیت، ولایتمدار و ایثارگری که شخصیتشان اجازه نمی دهد که حرف بزنند و گلایه کنند و اگر این وضعیت در شهری غیر از آبادان بود چنین آرامشی وجود نداشت.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ابراز امیدواری کرد تا با اتحاد، انسجام، یکرنگی و همدلی، ظرفیتهای فکری و ذهنی مان را در راه خدمت به مردم و نظام به کار ببریم.

وی یادآور شد: اگر کسی برای پیشرفت شهر حاشیه سازی کند از تریبون نظام آن را اعلام و معرفی می کنم.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بر دوری از حاشیه سازی  و تلاش برای خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار