تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۹۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خط و نشان کشیدن بازیکن پرسپولیس
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس نتیجه نگیرد، وزارت ورزش و هیات مدیره باید پاسخگوی هواداران باشند.

مهرداد پولادی در گفت‌وگویی ابتدا در خصوص اردوی مازندران اظهار داشت: اردوی خوبی را با نظر کادر فنی در مازندران دنبال کردیم و از همه چیز مهم‌تر این بود که در چمن مصنوعی که باید مقابل داماش در این زمین بازی کنیم به میدان رفتیم.

وی افزود: ما بازی بسیار حساسی با داماش داریم و شاید برای ما حکم مرگ و زندگی داشته باشد به همین دلیل اردوی مازندران می‌تواند برای موفقیت در بازی‌های لیگ برتر به ما کمک بزرگی بکند که این اتفاق خواهد افتاد. ما دو بازی خوب انجام دادیم اما مهم‌تر از برد و باخت این بود که برای بازی با داماش صددرصد آماده شویم.

مدافع تیم ملی درباره مشکلات مالی بازیکنان نیز گفت: شما بگویید دیگر باید چه حرفی بزنیم. چرا یک فکر حسابی برای این باشگاه نمی‌کنند. وزارت ورزش و هیأت مدیره چه کاری انجام می‌دهند؟ من خودم شخصا یک ریال در فصل جاری از این باشگاه نگرفته‌ام چون مصدوم بودم. مگر هیچ بازیکنی در این دنیای فوتبال مصدوم نمی‌شود آیا باید اینطور با آنها برخورد کرد.

وی افزود: آقایان با این اوضاع نمی شود تمرین و بازی کرد، همین الان هم این را می‌گویم اگر نتایج پرسپولیس ضعیف باشد تمام جوابش را باید وزارت ورزش و هیأت مدیره به مردم بدهد. چون اینطوری که نمی‌شود فوتبال بازی کرد. شما به یک کارگر زحمت‌کش 6 ماه حقوق ندهید آیا سر کار می‌رود؟ ما با همین وضعیت اردو رفتیم و همه چیز را به جان خریده‌ایم. اگر آقایان نمی‌خواهند کار را درست کنند بگویند ما هم بریم سر کار دیگری و تکلیف کار خودمان را بدانیم. این چه وضع برخورد با بازیکنان است. به خدا تا به امروز هم بدون هیچ منتی این بچه‌ها به عشق پرسپولیس و هواداران بازی کردند و اگر ما نخواهیم جلوی مشکلات را بگیریم کار از کار می‌گذرد و خودشان باید جوابگو باشند. مگر می شود فکر و ذکر بازیکنان گفت‌وگو با طلبکاران و جوابگویی درباره چک‌های پرداخت شده باشد من نمی‌دانم وزارت ورزش اصلا قبول دارد که این تیم مال آنها هست یا خیر اما من باز هم تکرار می‌کنم اگر خدایی ناکرده مشکلی پیش آمد و فکر حسابی نکنند، وزارت ورزش و هیأت مدیره با هواداران طرف هستند، چون خود هواداران می‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم. موقعی که حرف از فوتبالیست می شود دم از میلیون و میلیارد می‌زنند اما موقعی که ما حرف‌مان را می‌زنیم می گویند می‌خواهیم مظلوم‌نمایی کنیم اما به نظرم زشت است واقعا پرسپولیس در این شرایط باشد و هرکس که در این راه کوتاهی می‌کند خودش انتهای فصل می‌داند با هواداران.

پولادی در پایان در پاسخ سوالی که آیا احتمال دارد پرسپولیسی‌ها در سه بازی آینده به میدان نروند گفت: نمی‌دانم اما باید برای این مشکلات فکر حسابی شود. بازیکنان خانواده، بچه و زندگی دارند و مثل همه دوست دارند عید را با خیال راحت سپری کنند. دوست ندارند تا هرکسی که بازیکنان به آنها قول داده‌اند هرچی دهانشان بیرون بیاید در قالب طلبکار به ما بگویند. بالاخره بچه‌ها هم آبرو دارند. من امیدوارم فکری به حال این تیم شود چون تا به امروز هم خدا می‌داند اگر هواداران و عشق به پیراهن قرمّز نبود معلوم نبود چه اتفاقی برای این تیم می‌افتد. هیچ منتی روی هواداران نداریم اما آنها هم درد و مشکلات‌مان را بدانند. خود من حتی از پارسال طلبکارم، هیچ کس جوابم را نمی‌دهد، چه برسد به امسال.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار