تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۹۳۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد ؛
انجام نخستین عمل جراحی در بیمارستان سیار جمعیت هلال احمر خوزستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از انجام نخستین عمل جراحی موفقیت آمیز در اتاق عمل و واحد مراقبت‌های ویژه (ICU) سیار جمعیت هلال احمر خوزستان درشهرستان کارون خبر داد.

علی خدادادی امروز اظهار کرد: بخش جراحی بیمارستان سیار این جمعیت با برپایی دو چادر بادی به عنوان بخش بهبودی، مراقبت‌های ویژه، استریل و پکینگ و رختکن جراحان و پرستاران و یک کانکس مخصوص جراحی در بیمارستان سینا شهرستان کارون راه اندازی و یک بیمار پس از بیهوشی جنرال با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

وی با اشاره به برپایی کامل تجهیزات در مدتی کمتر از دو ساعت، خاطرنشان کرد: هدف از انجام این مانور ایجاد آمادگی در تیم‌های درمان اضطراری، کاهش زمان راه اندازی، تمرین در شرایط واقعی و بررسی کارکرد وسایل و تجهیزات بوده است.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان تصریح کرد: کادر درمانی مورد نیاز بیمارستان سیار 13 نفر شامل جراح عمومی، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، پرستار، تکنسین اتاق عمل، تکنسین بیهوشی، بهیار و تیم راه اندازی و پشتیبانی ماست

خدادادی در پایان متذکر شد: این افراد عموما از بین افراد داوطلب واجد ویژگی‌هایی مانند انعطاف پذیری، دارا بودن تجربه در زمینه حوادث و توانایی کار در شرایط سخت انتخاب و به صورت افتخاری با جمعیت هلال احمر همکاری می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار