تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۹۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ یک فوتبال کشور ؛
سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: ديدار با ابومسلم يكي از سخت‌ترين ديدارهاي‌مان بود
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی تیمش در هفته بیست و چهارم رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور مقابل ابومسلم مشهد گفت: روز گذشته یکی از سخت‌ترین روزهای ما بود.

بهروز مکوندی اظهار کرد: روز گذشته یکی از سخت ترین روزها، هم برای ما و هم برای مردم بود. شرایط‌مان خاص بود و نمی‌خواستیم موقعیتی که با هزار مشکل، و تلاش بازیکنانم و تماشاگران به دست آورده بودیم را از دست بدهیم.

وی بیان کرد: در این دیدار پس از این‌که در نیمه اول گل زدیم، بازهم موقعیت برای گلزنی  داشتیم تا هم این که اندوختمان را برای بالا بردن تفاضل گل مان بیشتر کنیم و هم این که با استرس کمتر و آرامش بیشتر در نیمه دوم بازی کنیم که متاسفانه از این موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم و قدر آن ها را ندانستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: متاسفانه در نیمه دوم گراوند را که از بازیکنان خوب ما است به دلیل مصدومیت از دست دادیم که این موضوع باعث شد کمی در کار تیمی با مشکل مواجه شويم. حریف هم در آغاز نیمه دوم روی بازی فیزیکی، بلند و مستقیم و روی اشتباهات ما به گل رسید و در واقع بازی احساسی شد تا این که منطقي پیش برود.

وی خاطرنشان‌کرد: هر چه از بازی هم سپری می شد احساس نسبت به منطق بیشتر خود را نشان می داد. یکسری اشتباه محض داوری هم در این دیدار تاثیرگذار بود و متاسفانه روی جریان بازی تاثیر گذاشت ولی بازیکنانم در ادامه با تلاش، همت و غیرت توانستند به آن چه که استحقاق آن را داشتند، دست يابند. ما در این بازی با نتیجه 4 بر 3 پیروز شدیم.

مکوندی به تیم ابومسلم اشاره کرد و گفت: نباید از تیم خوب ابومسلم به راحتی بگذریم. این تیم با دست خالی و بدون امکانات در این مسابقات شرکت کرده است و انتظار مي‌رود مسوولان خراسان تیم با ریشه ابومسلم را کمک کنند تا حفظ شود.

وي ادامه داد: به هر حال همان قدری که دوست داشتیم شرایط به صورتی پیش رود تا صدرنشین باقی بمانیم، دوست نداشتیم شرایط به صورتی باشد که ابومسلم جزو تیم هایی باشد که از گردونه مسابقات حذف شود. در هر صورت این طبیعت فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: در کل ما از بردي که مقابل ابومسلم به دست آوردیم، خوشحال هستیم. اگر تیم های رقیب مان در هفته بيست و پنجم که تیم ما استراحت دارد، امتیاز از دست بدهند، ممکن است بازی پایانی ما بدون تاثیر باشد، در غیر این صورت هم، اگر تیم ما به هر نتیجه برد و یا تساوی نیاز داشته باشد، تمام بازیکنانم در تلاش هستند تا نتیجه لازم را به دست آورند تا تیم‌مان به عنوان تیم اول گروه به لیگ برتر راه پیدا کند و بتوانیم جوابگوی مردم شهرمان باشیم، چرا که آرزوی همه مردم شهرمان این است که نام مسجدسلیمان در ورزش زنده شود. امیدوارم بتوانیم به عنوان فرزند کوچک این شهر و مردم، کمکي کرده باشیم تا شهرمان به آن چه استحقاقش را دارد، برسد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
0
0
امیدواریم مسئولین نفت و مسئولین استان این تیم را حمایت کنند تا در لیگ برتر ماندگار و موفق بشود.
:
:
:
آخرین اخبار