تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۵۹۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نصیرشلال: برخی از امكانات ابتدایی در اردو وجود ندارد
دارنده نشان نقره المپیک لندن می‌گوید خوب شد که مراسم تجلیل از المپیکی‌ها را برگزار کردند و امیدوارم مسوولان استان خودم نیز به وعده‌های‌شان عمل کنند.

نواب نصیرشلال درباره برگزاری مراسم تجلیل از المپیکی‌ها که چند روز پیش برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم پس از مدت‌ها برگزار شد اما بازهم خوب شد که آن را برگزار کردند و ورزشکاران به آن‌چه که به آن‌ها قول داده شده بود، رسیدند.

وی بیان کرد:. مسوولان قبلی کمیته ملی المپیک کم‌کاری‌هایی در این زمینه انجام دادند اما مسوولان جدید این کمیته، جبران کردند. ورزشکاران بسیار مشکل دارند و خیلی‌ها هم، قبل و یا بعد از مسابقات به آن‌ها قول می‌دهند ولی متاسفانه به آن وعده‌ها عمل نمی‌شود.

این ملی‌پوش خوزستانی افزود: در استان خودمان هم وعده‌هایی به من داده شد که تاکنون عملی نشده‌اند؛ ازجمله این وعده‌ها از سوی اداره‌کل ورزش و جوان استان در زمان مدیریت گرشاسبی بود. آن زمان پس از مدال‌آوری من در المپیک، این قول داده شد که مبلغ 15 میلیون تومان را به عنوان پاداش به من بدهند که متاسفانه تاکنون این مبلغ به من داده نشده است.

وی عنوان کرد: باوجود این‌که یک ورزشکار برای خیلی‌ها الگو است و به پر شدن سالن‌های ورزشی کمک می‌کند ولی مسوولان هیچ تلاشی برای حمایت از آن ورزشکار نمی‌کنند. مگر در استان ما پول کمی وجود دارد که وقتی یک ورزشکار پس از سال‌ها مدال المپیک کسب می‌کند و وعده 15 میلیون تومان را به آن می‌دهند، پس از گذشت دو سال اين وعده عملی نمی‌شود؟

نصیرشلال گفت: وقتی مسوولی قول می‌دهد باید به آن پای‌بند باشد. به هر حال ارزش آدمی به حرف و رفتار او است و آن پاداش حق من است.

وی در ادامه درباره اردوهای تیم‌ملی خاطرنشان‌کرد: در این اردو می‌توان یکسری از شرایط را نادیده گرفت اما واقعا برخی از امكانات ابتدایی در این اردو وجود ندارد. البته اوایل اردو است و انشاالله این کاستی‌ها در مراحل بعدی اردو برطرف مي‌شوند.

نايب‌قهرمان المپیک لندن گفت: این اردو از نهم اسفندماه آغاز شده است و 27 يا 28 اسفندماه هم به پایان می‌رسد و پس از چند روز استراحت، مرحله بعدی اردوها از سوم یا چهارم فروردین ماه آغاز خواهد شد و فکر می‌کنم این اولین و آخرین استراحت ما باشد. تیم‌ملی خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: شرایط خود من هم خوب است و از نظر آمادگی و رکوردی خدا را شکر روز به روز بهتر می‌شوم. امیدوارم بتوانم آن افرادی را که به من کمک مي‌کنند، خوشحال و سربلند کنم و قول می‌دهم در این مسیر هیچ کم‌کاری‌ای نداشته باشم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نصیرشلال
:
:
:
آخرین اخبار