تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۹۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پيش از بازي با بنيادكار؛
فرکی: یک امتیاز هم برای ادامه کار خوب است
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان پیش از بازی تیمش در سومین دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر بنیادکار ازبکستان، گفت: نگاه ویژه‌ای به پیروزی در این بازی داریم و به دنبال این هستیم که هر طور که شده است از این میدان دست پر خارج شویم.

حسین فرکی درباره آمادگی تیمش پیش از بازی با بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، آنالیز حریف، بازی تیمش با الفتح و استقبال هواداران از این دیدار صحبت کرد که در ادامه آن را می‌خوانید:

آمادگی تیم براي ديدار با بنیادکار چطور است؟

روز گذشته آخرین تمرين خود را در اهواز انجام دادیم و تا قبل از بازی با بنیادکار هم سه جلسه‌ي تمریني ديگر در ازبکستان پیش‌بینی کرده‌ایم تا درنهایت خودمان را برای این بازی آماده كنيم. شرایط بازیکنان‌مان هم پس از پیروزی برابر الفتح خوب است و با نشاط، با انگیزه و مصمم تمرین می‌کنند.

بنيادكار براي جبران شكست خود برابر الجيش قطر و فولاد براي اضافه كردن به اندوخته‌هاي امتيازي خود پا به ميدان مي‌گذارد، نظر شما در اين خصوص چيست؟

بله، همین‌طور است؛ بنیادکار در یک بازی خانگی شکست خورده است و در یک بازی خارج از خانه هم به تساوی رسیده است و در این دیدار برای برد می‌آید. تیم ما هم در بازی گذشته پیروز شده است و با انگیزه می‌باشد. در كل این بازی برای هر دو تیم مهم است.

بنیادکار را چطور تیمی ديده‌ايد؟

بنیادکار تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه است. از نظر من چنین ترکیبی برای هر مربی‌ای بسیار خوب است. آن‌ها در یک دیدار خانگی به مصاف ما می‌روند و ما هم به دنبال این هستیم که هر طور که شده از این میدان دست پر خارج شویم. مطمئنا نگاه ویژه‌ای به پیروزی در این بازی داریم و اگر بازیکنان، خواسته ما را در زمین اجرا کنند، مطمئن هستم که می‌توانیم در این بازی خارج از خانه پیروز شویم اما درنهایت ما دوست داریم دست پر از ازبکستان خارج شویم و یک امتیاز هم برای ما در ادامه کار بسیار خوب است.

براي اين ديدار كدام بازيكنان را در اختيار نداريد؟

خوشبختانه شرایط بدرلو و جعفری نسبت به پریرا و افشین بهتر شده است. بدرلو و جعفری با ما تمرین کردند و احتمالا آن‌ها را همراه خود خواهیم داشت. امیدوارم در ادامه هم افشین و پریرا در سال جدید به جمع ما اضافه شوند.

درباره حضور پرشور هواداران در بازی با الفتح هم صحبت کنید.

از هواداران تشکر می‌کنم. من پس از بازی دیدم که آن‌ها در سطح شهر خوشحال بودند و علي‌رغم بارندگی‌ای که بود، بازهم به شادی پرداختند که این بسیار ارزش دارد و نمی‌توان قیمتی برای آن در نظر گرفت. بازيکنانم هم متوجه این موضوع هستند. هواداران در دیدار با الفتح آمده بودند تا از تیم خود حمایت کنند و این کار را بسیار خوب انجام دادند و ما هم مجددا از آن‌ها تشکر می‌کنیم و امیدواریم این روند را با حضور تماشاگران‌مان ادامه دهيم. تلاش ما همیشه برای خوشحال کردن مردم است.

بازیکنان تيم در بازی با الفتح تا چه اندازه انتظارات شما را برآورده کردند؟

ما در یک دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز بازی بودیم که به آن هم رسیدیم. بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند ولی پیش‌بینی من این بود که بتوانیم این بازی را با گل‌های بیشتری به سود خودمان به پایان برسانیم. برای این کار هم بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و حتي می‌توانستیم در 20 دقیقه ابتدایی بازی، با سه گل کار را تمام کنیم ولی متاسفانه در ضربات آخر دقت لازم را نداشتيم.

به هر حال بازی درنهایت به نیمه دوم کشیده شد و آن ضربه پنالتی که برای ما به دست آمد و بختیار رحمانی آن را به گل تبدیل کرد و توانستیم به حق‌مان که پیروزی بود، برسیم. حریف تا پیش از این گل، بسته بازی می‌کرد و پس از آن کمی آزادتر شد و ما می‌توانستيم دقت بیشتری داشته باشیم. من آن چه را دوست داشتم روی نیمکت‌مان نبود؛ یعنی کمبود مهاجم داشتم و دستم برای تعویض باز نبود. به هر حال در این زمینه آن چه دوست داشتم متاسفانه انجام نشد و همین موضوع باعث شد که حریف کمی هجومی‌تر کار کند و با بهره بردن از اشتباهات ما، دو، سه بار ما را با خطر جدی مواجه کرد. جا دارد از بازی خوب سوشا مکانی یاد کنیم؛ چرا كه اگر سوشا در این روز خوب نبود، شاید ما برنده نمی‌شدیم.

تيم فوتبال فولاد ايران در سومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا، از ساعت 17:30 روز چهارشنبه (28 اسفندماه) در ازبكستان به مصاف تيم بنيادكار مي‌رود. فولاد در ديدارهاي اول و دوم خود به يك تساوي و يك پيروزي دست يافته بود و اكنون با 4 امتياز در رده دوم گروه B قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار