تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۹۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه دزفول:
نوروز امسال فاطمی برگزار شود
امام جمعه دزفول گفت: نوروز امسال باید نوروزی فاطمی باشد و عید ما باید رنگ و بوی حضرت زهرا(س) را داشته باشد.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: مردم متدین و اصیل ایران اسلامی با صبر و استقامت، سال حماسه سیاسی و اقتصادی را پشت سر گذاشته‌اند گرچه حماسه اقتصادی محقق نشد ولی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبری این حماسه آغاز شده است.

وی در مورد اقتصاد مقاومتی افزود: برخی از مقوله اقتصاد مقاومتی، برداشت‌های غلطی داشته و گفته اقتصاد مقاومتی یعنی ریاضت کشیدن و محرومیت بیش از حد قشرهای مستضعف اما اقتصاد مقاومتی به معنای رونق یافتن اقتصاد کشور بوده است.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای کشور یک ضرورت بوده چه در محاصره اقتصادی باشیم یا نباشیم تصریح کرد: چه مذاکرات 1+5 به نتیجه برسد چه نرسد  اولویت کار مسئولان و آحاد ملت باید تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

وی ادامه داد: همه باید با یک عزم ملی، اقتصاد مقاومتی کشور را از این گردنه بحران نجات داده و باید در این رابطه جهادی و بسیجی عمل کرد.

قاضی‌دزفولی اضافه کرد: اگر همه مسئولان و مردم دست به دست هم داده و شیرینی و حلاوت این تحقق را خواهند چشید.

وی در مورد ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: نوروز امسال باید نوروزی فاطمی باشد و عید ما باید رنگ و بوی حضرت زهرا(س) را داشته باشد.

امام جمعه دزفول بیان کرد: در دید و بازدیدها و جلسات، باید یاد بی بی دو عالم را زنده نگه داشته و ذکری از بانوی بزرگوار در اجتماعات داشته باشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار