تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک خبر داد ؛
بازدید راهیان نور از کارگاه ساخت درب حرم امامین عسگرین
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: تاکنون بیش از ۱۰هزار نفر از کاروان‌های راهیان نور از گارگاه ساخت درب رواق حرم امامین عسگرین در اندیمشک بازدید کرده‌اند.

حجت‌الاسلام سعید علیپور امروز اظهار کرد: کار ساخت این درب از 17 اسفند ماه جاری با بهره‌گیری از صنایع هنرمندان استان اصفهان و مشارکت مردم شهرستان در محل مقبره شهدای گمنام آغاز گردیده است.

وی افزود: در این مدت کاروان‌های راهیان نور از استان‌های مختلف کشور که به منظور بازدید از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس وارد استان می‌شوند از این کار‌گاه بازدید کرده و مورد استقبال آنان قرار گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با بیان اینکه این بازدید از این کارگاه با استقبال کاروان‌های راهیان نور و همچنین سایر هموطنان قرار گرفته است تصریح کرد: به منظور بهره بردن معنوی بیشتر مردم بازدید از مراحل ساخت این درب تا 28 اسفند از ساعت 8 صبح الی 12 شب برای عموم مردم آزاد می‌باشد

وی اضافه کرد: این نعمت بزرگی است که به مردم اندیمشک عطا شد و مردم اندیمشک و همچنین کاروان‌های راهیان نور نیز در این مدت با برگزاری زیارت عاشورا و خواندن ادعیه به خوبی از برکات معنوی این فرصت استفاده کرده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار