تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۹۴۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر:
مبلغان در ایام فاطمیه ساده‌زیستی حضرت زهرا (س) را تبیین کنند
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: مبلغان دینی در ایام فاطمیه سبک زندگی، زهـد و ساده‌زیستی حضرت زهرا(س) را تبیین کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی امروز با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: روحانیون و مبلغان دینی و مذهبی شهر و روستاهای تابعه در مساجد و حسینیه‌ها با سخنرانی پیرامون فضائل، سبک زندگی، زهد و سیره عملی و تربیتی بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س)، ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار را تبیین کنند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) برای همه اعصار و همه نسل‌ها الگوها و آموزه‌های عبادی، اخلاقی، رفتاری، سیاسی و اجتماعی ارائه داده‌اند و علل جاودانگی آن حضرت جهان‌بینی خاص و داشتن اندیشه‌ای فراتر از زمان و مکان، پیوند با سرچشمه هستی، تبلور ارزش‌های انسانی، داشتن تدبیر شگرف و عمیق جامعیت و کمال است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: بدون تردید شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) در همه اعصار و قرون گذشته الگوی بسیار مناسبی برای مردم به ویژه نسل جوان بوده و هست.

رضوی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی ارزشمند دخت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: شخصیت والای ریحانه نبی (س) نه به این خاطر که دختر رسول اکرم (ص) است بلکه به عنوان یک انسان کامل و شخصیت برجسته که قبل از خلقت آدم مورد آزمایش قرار گرفته بود، باید شناسانده شود.

وی متذکر شد: روحانیون، تشکل‌های دینی، مداحان و مسئولان شهرستان باید برنامه‌های سبک زندگی اسلامی را بر محوریت زندگی حضرت زهرا (س) برای مردم تبیین کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: رشد فضائل اخلاقی، زمینه‌ساز تحقق سبک زندگی اسلامی است و تعالیم دینی درصدد ارائه سبک زندگی مبتنی بر اسلام است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار