تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۹۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تورنمنت بین‌المللی تکواندو هلند ؛
باقری معتمد و یوسف کرمی نقره گرفتند
تورنمنت بین‌المللی تکواندوی هلند با کسب مدال نقره توسط محمد باقری معتمد و یک برنز یوسف کرمی به پایان رسید.

چهل و یکمین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندو هلند از روز گذشته شنبه 24 اسفند ماه به مدت 2 روز در شهر آیندهون برگزار شد که در نخستین روز مسابقات، محمد باقری معتمد در دیدار فینال وزن 68- کیلوگرم به مصاف نماینده‌ای از آلمان رفت که در این مرحله با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

معتمد پیش از این و در بازی نخست خود، برنده دیدار فرانسه و آلمان را با نتیجه 11 بر 2 از پیش رو برداشت، در بازی دوم خود با نتیجه 11 بر 2 به پیروزی رسید و با کسب نتیجه 6 بر 2 در بازی سوم، در دیدار نیمه نهایی سروت تازگل از ترکیه را از پیش رو برداشت.

یوسف کرمی دیگر نماینده ایران در وزن هفتم، با حضور در مرحله نیمه نهایی مدال برنز این مسابقات را آن خود کرد.

وی در بازی نخست خود نماینده آلمان را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو برداشت، در بازی دوم خود و در برابر برنده دیدار هلند و نیوزیلند با نتیجه 6 بر 2 به برتری دست یافت و با پیروزی در دیدار سوم خود راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.

هادی مستعان دیگر نماینده ایران در وزن دوم 58- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در مرحله دوم به مصاف "محمد قطنانی" از آلمان رفت و پس از برتری در این دیدار، در مرحله بعد باید با نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو می شد که به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مبارزه با وی انصراف داد.

فرزاد عبدالهی در پیکارهای وزن ششم، "سردیک" کانادایی را در بازی اول خود با نتیجه 11 بر 2 از پیش رو برداشت، و در بازی دوم خود در برابر "والنزولا" از مکزیک در راند طلایی مغلوب شد.

بهنام اسبقی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، راهی بازی دوم شد که در این دیدار با شکست برنده آلمان و کانادا، در مرحله سوم و در برابر تکواندوکاری از آمریکا شکست خورد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار