تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۸
کد خبر: ۵۹۴۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی در خرمشهر:دشمن نگران تکثیر فرهنگ دفاع مقدس در عرصه‌های دیگر است
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: باید با‌ تفکر عزت‌آفرین بسیجی تهدیدات اقتصادی را از بین برد چرا که دشمن امروز نگران تکثیر فرهنگ دفاع مقدس در عرصه‌های دیگر است.

سعید جلیلی دیشب در اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا با ایثارگری خود موجب شده‌اند تا امروز جوانانمان دلداده خاک‌های مناطق عملیاتی شوند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان میهن امروز به تاسی از جان‌فشانی شهدای گلگون‌کفن، خود را مقید بدانند که در این مناطق حضور داشته باشند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به تهدید روزافزون استکبار جهانی علیه ملت مسلمان ایران تصریح کرد: تهدید و گزینه نظامی اهرم دشمن برای مقابله با آرمان‌های ملت ایران است.

وی ادامه داد: شیاطین از اهرم‌های زیادی برای متوقف کردن آرمان‌های پیامبران استفاده کردند و می‌کنند و ملت ایران با انقلاب اسلامی به دعوت پیامبر و خدا لبیک گفت و امروز شیاطین برای متوقف کردن ملت ایران دست به کار شدند.

جلیلی در ادامه اظهار داشت: ترساندن، مهم‌ترین اهرم دشمن و شیاطین برای مبارزه با آرمان‌های پیامبران الهی است و دشمن می‌خواهد با ترساندن مانع پیشرفت ملت ایران اسلامی شود.

وی اضافه کرد: اما قرآن از زبان شهدا به ما پیغام داده که نه بترسید و نه نگران باشید بلکه مقاومت کنید چرا که پیروزی از آن شماست.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس مصداق تلاش دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب از تهدیدات کهنه‌ای چون گزینه نظامی حرف می‌زنند در حالی که شهدای ما ثابت کرده‌اند که ما مقاوم هستیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مناطق جنگی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در مقابل دشمن برخی‌ها تردید به خود راه می‌دهند و متزلزل می‌شوند اما برخی دیگر مقاومت می‌کنند و در مقابل دشمن می‌ایستند لذا حضور ما در مناطق جنگی به این معناست که ما در مقابل دشمن می‌ایستیم و از آن‌ها نمی‌ترسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید فرهنگ دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی و فرهنگی جاری شود خاطرنشان کرد: باید با‌‌ همان تفکر عزت‌آفرین بسیجی تهدیدات اقتصادی را از بین برد چرا که دشمن امروز نگران تکثیر فرهنگ دفاع مقدس در عرصه‌های دیگر است.

جلیلی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنی دفاع از پیشرفت و از بین بردن موانع‌های پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: مقاومت در واقع یعنی دفاع از دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور و ما امروز باید در مقابل دشمن مقاومت کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار