تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۵۹۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوروزي پس از دعوت به تيم‌ملي: هدفم رسيدن به رنك زير 200 است
تنيسور خوزستاني پس از دعوت به تيم‌ملي پس از 2 سال دوري، با بيان اين‌كه بسيار خوشحالم كه توانستم پس از مدت‌ها به تيم‌ملي برگردم، گفت: اميدوارم پس از مسابقات جهاني ژاپن بتوانم رنكم را به زير 200 برسانم.

افشين نوروزي اظهاركرد: مدتي بود كه بنا به دلايلي از جمله محروميت‌ها و بي‌تمريني، از تيم‌ملي دور شده بودم، البته اين موضوع براي من انگيزه شد تا تمرين كنم.

وي بيان‌ كرد: در مسابقات جام فجر به تيم‌ملي ب كشور دعوت شدم كه توانستم در بخش انفرادي سوم شوم. در بخش تيمي هم توانستم تنيسورهايي از قزاقستان و هند را شكست دهم. دركل در اين رقابت‌ها بازي‌هاي خوبي را ارايه دادم.

اين ملي‌پوش خوزستاني افزود: پس از اين مسابقات هم توانستم در رقابت‌هاي دسته يك كشور قهرمان شوم و به دسته برتر راه پيدا كنم. در مسابقات دسته برتر كه انتخابي تيم‌ملي هم بود، توانستم عنوان قهرماني را به دست آورم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چه احساسي داريد كه بعد از حدود دو سال دوري، به تيم‌ملي دعوت شديد؟ گفت: مدتي بود كه خيلي بي‌انگيزه شده بودم ولي انگيزه‌اي در من به وجود آمد تا يك‌ بار ديگر خودم را به جامعه تنيس‌روي‌ميز كشور نشان دهم. در حال حاضر هم بسيار خوشحالم كه توانستم پس از مدت‌ها به تيم‌ملي برگردم و در مسابقات قهرماني جهان در بخش تيمي كه هر دو سال يك بار برگزار مي‌شود، براي هشتمين بار پيراهن تيم‌ملي را بپوشم.

نوروزي درباره هدفش از شركت در مسابقات قهرماني جهان، عنوان‌كرد: در حال حاضر تمام هدفم، حضور موفق در مسابقات جهاني ژاپن است و انشاالله بتوانم همراه با تيم‌ملي نتيجه خوبي به دست آورم.

وي درباره گروه تيم‌ملي در مسابقات قهرماني جهان نيز، گفت: قرعه‌كشي انجام شده است و گروه ما نيز سخت است. با تيم‌هاي قدرتمندي مانند ايتاليا، آرژانتين، هند و استراليا هم‌گروه شده‌ايم. به هر حال عملكرد ما در اين رقابت‌ها بستگي به اين دارد كه در يك ماه و نيم باقي‌مانده تا اين مسابقات به چه صورتي آماده شويم ولي من فكر مي‌كنم باتوجه به انگيزه‌اي كه تنيسورهاي تيم‌ملي دارند، بتوانيم امسال نسبت به دوره‌هاي گذشته نتيجه بهتري را كسب كنيم و حتي اگر بشود به دسته يك جهان هم صعود كنيم.

اين ملي‌پوش خوزستاني در ادامه درباره رنك جهاني خود عنوان‌كرد: بهترين رنك من 276 بود كه باتوجه به اين‌كه دو سال در مسابقات حضور نداشتم، رنك من به 307 يا 308 رسيد و پس از آن هم از رنك جهاني حذف شدم ولي باتوجه به حضورم در مسابقات جام‌فجر، توانستم دوباره به رنكينگ برگردم. در حال حاضر رنك من 249 است كه بهترين رنكينگ من در اين مدت بوده است. هدفم اين است كه پس از مسابقات جهاني، رنك خود را به زير 200 برسانم.

وي در ادامه درباره اردوهاي تيم‌ملي گفت: دقيقا از برگزاري اردوها خبر ندارم. فقط مي‌دانم باتوجه به اين‌كه قرار بود مرحله نهايي ليگ برتر هفتم و يازدهم فروردين‌ماه برگزار شود، اين بازي‌ها لغو و به بعد از مسابقات جهاني موكول شده است و فكر مي‌كنم دليل اين كار اين بوده تا براي اردوهاي تيم‌ملي برنامه‌ريزي كنند. به هر حال  هر وقت ‌كه زمان اردوها را به ما اعلام كنند، آماده‌ايم كه در آن شركت كنيم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: تیم‌ملی ، نوروزی ، تنیس
:
:
:
آخرین اخبار