تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۹۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه شادگان:
حرمت ایام فاطمیه در نوروز نگه داشته شود
امام جمعه شادگان گفت: مسئولان باید حرمت ایام فاطمیه را در نوروز امسال با تبلیغات ویژه نگه دارند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز اظهار کرد: همه مسئولان و کسانی که دارای توانایی لازم هستند و در مسائل فرهنگی نیز نقشی دارند باید کاری کنند تا حرمت ایام فاطمیه حفظ شود.           

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) نخستین پیرو راه ولایت بود که با تمام وجود از این امر دفاع کرد و آن حضرت اسوه کامل رستگاری بشریت انسان‌ها و به ویژه بانوان است.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: زنان جامعه ما اگر می‌خواهند به کمال واقعی برسند باید به دو الگوی مهم زندگی حضرت فاطمه(س) توجه کنند یکی اینکه همواره با عفت و پاکدامنی بنیان خانواده را مستحکم‌تر و دیگر اینکه با مهرورزی در کانون خانواده جامعه را از بسیاری از آلودگی‌ها پاک کنند.

وی، توجه به جایگاه حضرت زهرا(س) را مهم خواند و گفت: ایشان نه تنها در مقام معنویت و ولایت جایگاه عظیمی دارند بلکه تنها دختر پیامبر اکرم(ص) و مادر ائمه(ع) هستند، از این‌رو توجه به عظمت و جلال این بانو از واجبات است.

شرفی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: مسئولان تا جایی که می‌توانند باید تلاش خود را برای حفظ حرمت این ایام به کار گیرند و از نصب بنرهای تبلیغاتی گرفته تا جراید و مطبوعات همه باید برای پاسداشت این ایام کمر همت را ببندند و توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار