تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۹۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از دو سال وقفه ؛
رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی درخوزستان برگزار شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: بیست و ششمین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان پس از دو سال وقفه در خوزستان برگزار شد.

محمود معزی عنوان کرد: در راستای تحقق تکالیف برنامه پنجم توسعه کشور و به منظور ارتقاء سطح علمی و عملی معلمان درس تربیت بدنی  استان مرحله منطقه ای بیست و ششمین دوره رقابت های علمی ـ تخصصی منطقه ای معلمان تربیت بدنی در استان برگزار شد.

وی افزود: منبع سؤالات آزمون تئوری مقطع متوسطه نشریات رشد تربیت بدنی و مقالات علمی و کاربردی و منبع سؤالات مقطع ابتدایی نیز کتب درسی شش پایه این مقطع بوده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: این دوره از مسابقات در سطح منطقه ای و با حضور 790 معلم تربیت بدنی زن و مرد برگزار شد که پس از اعلام نتایج از هر منطقه دو نفر زن و دو نفر مرد که بیشترین امتیازات را کسب کرده باشند برای شرکت در مسابقات استانی انتخاب می شوند.

معزی خاطرنشان کرد: مرحله استانی این رقابت ها اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز برگزار می شود و نفرات برتر در تابستان سال آینده به رقابت های علمی ـ تخصصی معلمان تربیت بدنی سراسر کشور اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: پس از برگزاری مسابقات استانی به منظور تقویت بنیه علمی و عملی و آمادگی هر چه بیشتر دبیران برای شرکت در مسابقات کشوری، چهار اردو زیر نظر اساتید دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

این دوره از رقابت ها در قالب دوره ضمن خدمت برگزار شده است و میزان امتیاز معلمان از نتیجه آزمون تئوری و عملی تعیین می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار