تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۹۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد شديد سرمربی عملیات غیرصنعتی به ناپاكي‌هاي فوتسال
سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر كه تيمش به ليگ دسته يك کشور سقوط کرده است، می‌گوید قصد داریم سال آینده هم در ليگ برتر تیم‌داری کنیم.

ایمان عیسی‌زاده درباره ليگ برتر كشور، اظهارکرد: افراد فنی‌ای که زحمت کشیدند و پیشکسوت ورزش هستند و در باشگاه‌های مختلف هم بوده‌اند، اذعان دارند که امسال فوتسال ناپاک بود.

وی بیان‌کرد: عده‌ای که مشخص هم هستند، بازاری راه انداخته‌اند، پول رد و بدل می‌کنند و مانند نقل و نبات امتیاز به دیگران می‌دهند و به جرات می‌گویم در برخی بازی‌ها نتایج بیرون از زمین رقم خورده است. مگر می‌شود، نوسان یک تیم 180 درجه باشد؟

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر گفت: به هر حال یک عده‌ای به سردم‌داری یک شومن فوتسال که همه آن را می شناسند، دست به دست هم دادند. حتی برخی از آدم‌های کوچک فوتسال استان هم در مقاطعی با او همسو شدند که من از این موضوع ناراحت هم شدم.

وی ادامه‌داد: در سایت‌های مختلف فوتسالی هم نوشته شده است که من به دلیل این که پول ندادم تا نتیجه را برایم در بیاورند، داوری را برای دیدار ما با شهرداری ساوه فرستادند تا سرم را ببرند. در این بازی داور عمدا سر ما را برید که البته محروم هم شد و من هم از لحاظ حقوقی و قضایی پی‌گیر این موضوع هستم.

عیسی‌زاده عنوان‌کرد: برای تمام بازی‌های لیگ برتر باید دوربینی باشد تا دیدارها را ضبط کند اما براي این دیدار استثناً به هیچ دوربینی اجازه ورود به سالن را ندادند ولی من باتوجه به این‌که از این موضوع اطلاع داشتم، دوربینی را تهیه و بازی را ضبط كردم. ما در این بازی یک بر صفر از ساوه پیش بودیم اما داور بدون هیچ استعلامی، مهرداد قادری از بازيكنان تیم ما که یکی از منضبط‌ترین بازیکن‌های لیگ و 11 هفته دو کارته بود را اخراج كرد. این بازیکن آن‌قدر منضبط بود که طی 11 هفته‌ كارت سوم را دریافت نکرده بود. به هر حال داور بدون هیچ دلیلی این بازیکن ما را اخراج کرد.

وی گفت: برخی‌ها وقتی‌که چنین مواردی را می‌بینند، واقعا متاثر می‌شوند، که چرا در ورزش هستند ولی من آمده‌ام و از قبل هم محکم‌تر می‌آیم و این بار پی‌گیر این موضوع هستم و آدمي هم نيستم كه وعده و وعید بدهم و به اين صورت هم نيستم كه کسی با وعده و وعید بخواهد من را سر جایم بنشاند. البته اگر دوستانم که در سایه هستند، به من توصیه کردند که اصلا بی‌خیال ورزش شوم، بی‌خیال آن خواهم شد. من ورزش را با این ناپاکی دوست ندارم.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر در ادامه در خصوص اتهام تبانی‌ای که به تيم ملی‌حفاری وارد شده بود، گفت: اتهامی به ملی‌حفاری زده شد و من به این‌که افرادی با باشگاه حفاری خصومت دارند، کاري ندارم، به هر حال این تیم نماینده استان ما است و اجازه نداریم با حق مردم بازی کنیم. به طور مثال ممکن است یکی، دو نفر در این باشگاه قصور داشته باشند ولی توصیه من به دوستان این است که تیم‌های استان را تخریب نکنند و بگذارند فوتسال پویا شود.

وی خاطرنشان‌کرد: اگر تعداد تیم‌ها، مربیان و مدیران در استان زیاد شود، خوب است. ما باید به مربیان استان هم اجازه کار دهیم. برخی از دوستان می‌گویند این مربیان سابقه ندارند اما مگر نه اين‌كه مورينیو یک مترجم در باشگاه بود و در حال حاضر بهترین مربی دنیا است؟ پس باید بیشتر از مربیان حمایت کنیم و بگذاریم مربیان جوان که علاقه‌مند به کار هستند، بیایند و پیشرفت کنند.

عیسی‌زاده خاطرنشان‌کرد: من به دوستان توصیه می‌کنم که برای هدایت تیم‌ها از مربیان استانی استفاده و از ‌آن‌ها حمایت کنند. اگر هم مربي‌اي را وارد این استان می‌کنند، مربي‌اي باشد كه کارنامه داشته باشد و به دلیل لابی او را وارد نکنند. البته این موضوع به نظر خود باشگاه‌ها هم مربوط می‌شود اما من خواهش می‌کنم به ‌ویژه باشگاه ملی‌حفاری مربیان استان را جدی بگیرد.

وی در ادامه گفت: از استاندار، فرماندار، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مدیریت و مسوول ورزش شهید تندگویان و مسوولان عملیات غیرصنعتی به دلیل زحمت‌هایی كه کشیدند، بسیار تشکر می‌کنم.

وی درباره سقوط تیمش و قصد تیم‌داری آن‌ها برای سال آینده، عنوان‌کرد: ما قصد داریم سال آینده در لیگ برتر تیم‌داری کنیم و در این زمینه هم با فدراسیون صحبت کرده‌ایم و موافقت‌های ضمني آن هم گرفته شده است. باشگاه ما هم پرقدرت‌تر از همیشه، علاقه‌مند به تیم‌داری در ليگ برتر است. من از هیات فوتبال استان دلخور هستم، چرا که کشمکش‌های آن‌ها باعث شد که ما تیم‌مان را خوب نبندیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فوتسال
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ساوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
0
0
آقا اگر کسی فیلم بازی شهرداری ساوه وعملیات غیرصنعتی را میخواد از آقای بهبهانی بخرد 150هزار تومان
:
:
:
آخرین اخبار