تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور بسیجیان مشهدی درمعراج شهدای اهواز
بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد به زیارت شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز رفتند.

در این آیین که عصر دیروز برگزار شد بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را در معراج شهدای اهواز زیارت کردند.

بسیجیان مشهدی با حضور در کنار پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده برای شادی روح آن شهیدان گلگون کفن، آیاتی از کلام‌الله مجید را قرائت و ثواب آن را به روح شهدا هدیه کردند.

این بسیجیان با حضور در کنار شهدای تازه تفحص شده یاد و خاطره شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و به روح آنان درود فرستادند.

معراج شهدای اهواز در پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر کیلومتر 2 جاده اندیمشک بین ستاد راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

هر ساله با فرا رسیدن روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، میلیون‌ها نفر از هموطنان از نقاط دور و نزدیک کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور به معراج شهدای اهواز می‌آیند و شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را زیارت می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار