تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۵۹۵۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رویانیان: گناه من خدمت صادقانه بود
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: تنها گناه من خدمت صادقانه بود، البته خطا داشتم.

محمد رویانیان، علی موسوی و حسن روشن سه چهره‌ ورزشی برنامه پارازیت شبکه خبر بودند و داود عابدی مجری این برنامه با آنها درباره ناگفته‌هایشان از فوتبال در سال 92 صحبت کرده است.

بخشی از صحبت‌های رویانیان در این برنامه به این شرح است: آرزو می‌کنم که سال 93 فوتبال ایران عاری از حاشیه‌ها و ابهامات باشد.

وی در مورد اینکه در فوتبال اذیت شد، گفت: اذیت شدم!؟ از زمین و هوا من را زدند و حتی فرصت دفاع کردن هم به من ندادند. هجمه‌های شدیدی هم به من شد. تنها گناه من کار کردن و خدمت صادقانه بود. کارهایی که من در پرسپولیس کردم همگی ثبت شده و با رفتنم تغییر نمی‌کند. کارهایی مثل تاسیس شرکت پیشکسوتان پرسپولیس یا شرکت اقتصادی دیگر که خصوصی است و اکنون وجود دارد و با رفتن رویانیان هم به کارش ادامه می‌دهد. اما متاسفم برخی از این برنامه‌هایم دستخوش تغییر شده است.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مثلا می‌خواهند دانشگاه پرسپولیس را تعطیل کنند چون می‌گویند از نظر مالی توانایی اداره آن را ندارند. این در حالی است که این دانشگاه می‌توانست نخبگان پرسپولیس را تربیت کند و کسانی را تربیت کند که در عرصه دانش‌افزایی به پرسپولیس کمک کنند و می‌توانست یک برند شود.

رویانیان در مورد اینکه انتقاداتی از او می‌شود و هجمه‌هایی علیه او می‌شود، گفت: هر جا که لازم باشد و سؤالی پرسیده شود پاسخ سوالات را می‌دهم. من در آخر سال 92 به جرات می‌گویم خطایی نکردم و هدفم فقط خدمت بوده و تنها صادقانه خدمت کرده‌ام و البته خطا هم داشته‌ام اما با هیچ خبرنگاری لابی نکردم و با هیچ کمیته‌ای در ارتباط نبودم و از رانت هیچکسی استفاده نکردم و پاسخ همه چیز را هم می‌دهم و مبرا از هر گونه اتهامی هستم.

برنامه پارازیت روز جمعه اول فروردین ماه ساعت 14 از شبکه خبر پخش‌ خواهد شد و در این برنامه حسن روشن و علی موسوی دو چهره استقلالی هم حرف‌های جنجالی را بیان کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار