تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
550 داروخانه و 30 مركز پخش دارو در خوزستان
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به وظایف این معاونت در مدیریت نظارت بر غذا و دارو، گفت: در حال حاضر 550 داروخانه بخش خصوصی و بیمارستانی و 30 مرکز پخش دارو در استان فعالیت می‌کنند.

بهزاد شريف‌مخمل‌زاده در نشست خبری سرپرست و هیات ريیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که دوشنبه 26 اسفندماه در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به فعالیت 280 کارخانه تولید کننده مواد غذایی در سطح استان اظهار كرد: از این تعداد، نظارت بر تولیدات حدود 190 تا 200 کارخانه بر عهده دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همچنین با اشاره به فعالیت‌های این معاونت در حوزه مدیریت آزمایشگاه کنترل فراورده های غذایی بهداشتی و دارویی تصریح کرد: در این حوزه، استان خوزستان در سال گذشته رتبه سوم کشور را کسب کرد.

مخمل‌زاده با بیان این که اين دانشگاه دبیر قطب خلیج فارس در سازمان غذا و دارو، نظارت بر دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر، و رابط وزارتخانه است، به فعالیت‌های انجام شده در مرکز تحقیقات معاونت اشاره و عنوان کرد: در زمینه ارزیابی مخاطرات فراوده‌های غذایی و دارویی پروژه‌های مختلفی انجام شده یا در حال انجام است تا این فراورده‌ها در سلامت کامل در اختیار مردم قرار گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار