تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۵۹۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد ؛
آغاز طرح نوروزی نیروی‌ انتظامی در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: طرح نوروزی این نیرو با هدف تامین امنیت مردم به ویژه مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از امروز در این شهرستان آغاز شد.

اکبر کروندی امروز اظهار داشت: در این طرح که به منظور تامین امنیت، پیشگیری از وقوع سرقت و جرم در ایام نوروز و تعطیلات اجرا می‌گردد گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده پلیس در سطح شهر و مراکز اسکان مسافران نوروزی افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز مسافرت‌های نوروزی نیروی انتظامی تمام توان و ظرفیت خود را با همکاری مردم برای تامین امنیت آنان به کار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با بیان اینکه مردم و شهروندان نیز باید با رعایت قوانین و مقررات و همچنین رعایت مسائل ایمنی با پلیس همکاری کنند تصریح کرد: امیدواریم با رعایت این مسائل از سوی مردم و تلاش پلیس امسال شاهد کاهش جرم و کاهش سوانح رانندگی در شهرستان باشیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز به منظور جلوگیری از سرقت جابجایی اسباب و اثاثیه منزل در سطح شهرستان تنها با مجوز نیروی انتظامی امکانپذیر است.

کروندی ازمردم خواست که به هشدارهای پلیس در خصوص رعایت مسائل ایمنی توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن 110 به عنوان پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی تماس گرفته تا ماموران در کمترین زمان ممکن موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک ، نوروز
:
:
:
آخرین اخبار