تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۹۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی آبادان اعلام کرد ؛
کشف 120درصدی ‌جرائم طی سال‌جاری درآبادان
فرمانده انتظامی آبادان گفت: بیش از 120 درصد جرایم در سطح این شهرستان ‌از ابتدای سال تا کنون کشف شده است.

نشست خبری فرماندهی منطقه انتظامی آبادان عصر امروز در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آبادان برگزار شد.

در این نشست حسین کهیایی پس از تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، از خداوند منان سالی توام با پیروزی و سربلندی را برای مردم ایران و شهروندان آبادانی خواستار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه داد: همچنین فرا رسیدن ایام پر حزن و اندوه فاطمیه را تسلیت گفت و خواستار نگه داشتن حرمت این ایام را در روزهای ابتدایی سال 93 شد.

کهیایی در این نشست به بیان عملکرد نیروی انتظامی شهرستان آبادان در سالی که گذشت پرداخت و ابراز کرد: دیدگاه‌های این نیرو را در قبال برگزاری امنیت در نوروز سال جاری مشخص است و تمامی نیروها برای برگزاری یک عید امن و دور از مشکلات برای میهمانان و شهروندان عزیز آماده هستند.

وی تصریح کرد: از نیروهای آموزشی نیز در ایام نوروز به منظور تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی به هموطنان استفاده خواهد شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اعلام این خبر که بیش از 120 درصد از جرائم به وقوع پیوسته در شهرستان آبادان کشف شده است تاکید کرد: آبادان یکی از امن‌ترین شهرهای مرزی کشور است و در صد کشف و کاهش جرائم در آن بسیار افزایش یافته است.

کهیایی خاطر نشان کرد: در شب چهارشنبه آخر سال از مردم فهیم آبادان انتظار داریم تا به جای انجام اعمال خطرناک با پلیس همکاری کرده و ضمن رعایت نکات ایمنی شبی شاد و دور از اتفاقات ناهنجار را برای خود و خانواده رقم بزنند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی آبادان امشب به حالت آماده باش در خواهد آمد و این حرکت مستلزم همکاری مردم است.
:
:
:
آخرین اخبار