تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملک نیا:
بازدید روزانه بیش از 1500 نفر از موزه جنگ خرمشهر
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر گفت: بازدید کنندگان بی شماری از داخل و خارج کشور از موزه جنگ خرمشهر بازدید می کنند که گاه تعدادشان تا 1500 نفر در روز هم می رسد.

حسین ملک نیا عنوان کرد: در ایام هفته بالغ بر 3000 بازدید کننده و در روزهای پنجشنبه و جمعه بالای 15000 بازدیدکننده از موزه جنگ خرمشهر دیدن می کنند.
 
وی افزود: کاروانان راهیان نور، بسیج دانشجویی، بسیج ادارات، سازمان ها، کاروانهای دولتی، و مهمانان نوروزی از بازدیدکنندگان این موزه به شمار می آیند.
 
مدیر مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به استقبال خوب ایرانیان مقیم خارج نیز اشاره کرد و گفت: سالانه در این ایام ایرانیان مقیم کشورهای مختلف نیز که برای دیدن اقوام خود به ایران می آیند سری هم به مناطق جنگی جنوب کشور زده و خیل عظیمی از آنان نیز از موزه جنگ خرمشهر بازدید می کنند و با رشادت ها و ایثار فرزندان خود آشنا می شوند.
 
ملک نیا در بخشی دیگر به بازدید و استقبال اتباع دیگر کشورها نیز اشاره ای داشت و عنوان کرد: موزه جنگ خرمشهر فقط مختص ایرانیان نبوده چرا که اتباع دیگر کشورها با شنیدن ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم مشتاق می شوند از نزدیک از این مناطق دیدن کنند.
 
وی ادامه داد: ما هرساله در این روزها بازدیدکنندگانی از کشورهای فرانسه، آلمان، امریکا، افغانستان، پاکستان و دیگر کشورها داشتیم و داریم و آنها دلنوشته هایی در خصوص ایثار شهیدان این مملکت در دفتر مخصوصی که برای آنها تدارک دیده شده می نویسند.

موزه جنگ خرمشهر محل نگهداري و ثبت و ضبط آثار و خاطرات به جاي مانده از سرداران شهيد دفاع مقدس خرمشهر در آن دوران پرافتخار و محل نمايش ادوات نظامي مورد استفاده در آن زمان ميباشد كه هر ساله مورد استقبال مردم و كاروانهاي راهيان نور قرار مي گيرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار