تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۹۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خرمشهر خبر داد ؛
برگزاری مراسم تحویل سال در یادمان شلمچه
فرمانده سپاه خرمشهر ازهمزمانی پایان کار جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور با تحویل سال و برگزاری مراسم تحویل سال در یادمان شهدای شلمچه خبر داد.

عادل فرهانیان امروز از پایان کار جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور همزمان با تحویل سال خبرداد و تصریح کرد: اختتامیه جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور قرار است 29 اسفند و مقارن با تحویل سال طی مراسمی به همین مناسبت پایان خواهد یافت.

فرمانده سپاه خرمشهر گفت: این مراسم از اهمیت خاصی برخوردار است شخصیت‌های مهم و نام آور کشوری و لشکری در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: قرار است طی این مراسم همه شرکت‌کنندگان دور سفره هفت سین معنوی و آکنده از بوی ایثار و شهادت سال جدید را آغاز کنند.

فرهانیان به برگزاری مراسم تحویل سال در گلزار شهدا شهرستان خرمشهر نیز اشاره و اذعان کرد: امسال قرار است در دو مکان مقدس شهر که یادمان شلمچه و دیگری گلزار شهدای شلمچه است مراسم تحویل سال برگزار شود که امیدواریم این مراسم شروعی سرشار از معنویت و یاد شهدا برای تمامی مردم غیور و شهید پرور خرمشهر، کاروان‌های راهیان نور و همه شرکت کنندگان در این مراسم از جای جای مهین عزیزمان ایران باشد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار