تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علاسوند:
تصمیمات شورا توسط شهرداری اهواز در حال اجرا است
رییس شورای شهر اهواز در مراسم افتتاح پارک ۴ هکتاری مهر و بزرگ ترین فرش گل کشور در اهواز گفت: اکنون تصمیمات شورا توسط شهرداری اهواز در حال اجرا است و این نشان دهنده اهمیت بالای کار و تعامل دو نهاد شهرداری و شورا در جهت خدمت گذاری به شهروندان، است.

رامی علاسوند در این مراسم که شب گذشته(28 اسفند ماه) برگزار شد، اظهار کرد: این اقدامات و پروژه هایی که اکنون افتتاح و به بهره برداری رسید، عیدی بسیار خوبی برای مردم شریفی است که شایسته خدمت گذاری هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر اهواز در دوران ۸ سال دفاع مقدس بسیار مورد هجوم دشمن قرار گرفت و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، پیشنهاد می کنیم یادبودی برای شهدای عزیز در همین نقطه در پارک ۴ هکتاری جانمایی و اجرا شود.

علاسوند افزود: همچنین با توجه به رشادت های شهید سردار احمد سوداگر، می طلبد در کنار پلی که به نام ایشان نام گذاری شده، تندیس این شهید بزرگوار نیز در این نقطه نصب شود. با توجه به اینکه پل شهید سوداگر در مسیر ورودی تهران_ اندیمشک به اهواز است، انتظار می رود که با انجام این کار، شهرداری اقدامات خود را در این مسیر به نحو زیباتری به پایان برساند.

رییس شورای شهر اهواز گفت: در اصول مدیریت گفته می شود در جا به جایی یک مدیر، باید یک سال سپری شود تا این فرد شناخت لازم را از مجموعه بیش از ۱۰ هزار نفری شهرداری کسب کند ولی آقای موسوی، شهردار اهواز توانست با عملکرد خوب خود، کمبود ها را تا حدودی رفع کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پسرکارون همیشه خروشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
0
0
سلام.پارک 4هکتاری کجایه اهواز میشه فرش گل اهئاز کجاست
:
:
:
آخرین اخبار