تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حویزاوی اعلام کرد:
حق خرمشهر از محل عوارض آلایندگی تثبیت شد
شهردار خرمشهر از پایدار و تثبیت کردن حق خرمشهر از محل عوارض آلایندگی خبر داد.

محمد حویزاوی عنوان کرد: خبر مسرت بخش تثبیت حق آلایندگی به مردم خرمشهر را اعلام و به مردم شهیدپرور شهرم تبریک عرض می کنم.
 
وی افزود: تلاشهای مجدانه چهار ماهه اینجانب که از آبان ماه سال جاری لغایت 16 اسفندماه امسال به اتفاق نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار خرمشهر به انجام رسید به یاری خداوند توانستیم این حق را از محل عوارض آلایندگی برای خرمشهر کسب کنیم.
 
شهردار خرمشهر در پایان گفت: امیدوارم با تلاشهای شبانه روزی شاهد عمران و آبادانی هرچه بیشتر خرمشهر باشیم و سال جدید سالی پربار از خدمات برای مردم شهید پرور خرمشهر باشد.

 حق آلایندگی درصدی از درآمد صنایع بزرگ نفت گاز است که به شهرهایی اختصاص داده می شود که این صنایع منجرب به آلودگی این شهرها شده باشند، در طی این سالها این حق فقط به شهرستان آبادان اختصاص داده می شد و خرمشهر به رغم آلایندگی که از سوی پالایشگاه آبادان و صنایع پتروشیمی در مواقعی که وزش باد شرجی به سوی خرمشهربود و این آلودگی را به شهر می رساند متأسفانه سهمی در طی این سالها به آن اختصاص داده نشده بود که اینک با پیگیری مسئولان خرمشهری توانستند چهل درصد از حق آلایندگی را به خرمشهر اختصاص دهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار