تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۹۷۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غرق شدن 2 کودک در رودخانه اروند خرمشهر
کودک شش ساله خرمشهری که برای نجات برادر غرق شده اش تلاش می کرد، در میان امواج خروشان رودخانه اروند ناپدید شد.

سرهنگ سهیلی فرماندهی انتظامی خرمشهر خوزستان صبح امروز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام غرق شدگی دو کودک در حوالیˈ پل نوˈشهرستان، بلافاصله ماموران پلیس و اکیپهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود:بنا به اظهارات شاهدان عینی که از بالای پل در حال مشاهده صحنه بودند، دو پسر بچه به نامهای حسن و حسین 5 و شش ساله که در حال بازی در سواحل رودخانه اروند بودند،به دلیل جست و خیزهای کودکانه یکی از آنها به داخل آب سقوط کرده و برادر دیگر که شاهد غرق شدن ناگهانی برادر کوچکترش بود برای نجات وی وارد رودخانه می شود و در صحنه ای غم انگیز دو برادر در عمق 8 متری رودخانه ناپدید می شوند.

فرمانده انتظامی خرمشهر در ادامه بیان داشت:متاسفانه به دلیل فاصله زیاد مردم با کودکان غرق شده، تلاش افراد محلی برای نجات آنها موثر واقع نشد و جستجوی تیم غواصان نیروی دریایی خرمشهر برای یافتن اجساد این دو قربانی ، کماکان ناموفق واقع شده است.

سرهنگ سهیلی با اشاره به اینکه بیشتر غرق شدگی های شهرستان با گرم شدن تدریجی هوا و تمایل کودکان و نوجوانان به بازی در سواحل رودخانه رخ می دهد، بیان داشت: با توجه به اینکه سواحل آزاد رودخانه اروند حریم امنی برای بازی،سرگرمی یا شنای کودکان نیست لذا از ورود افراد خردسال و کسانی که با فن شنا آشنایی ندارند در حاشیه رودخانه یا برای شنا در آب جلوگیری کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار